کد خبر: ۴۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - 25 August 2015
ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان به بحران برخی موسسات مالی و اعتباری و شرکت های سرمایه گزاری در استان اشاره کرد و گفت: به شکر خدا و با مدیریت و تلاش یکایک کارکنان استان تمام تلاش خود را برای حفظ اعتبار و جایگاه بانک مهر اقتصاد به کار بسته ایم .
 جانشین معاونت اعتبارات و تجهیز منابع در نشست با مدیران ستاد سرپرستی خراسان رضوی، طرح کارت اعتباری کالای ایرانی بانک مهر اقتصاد را گامی در جهت حمایت از تولید داخلی عنوان کرد .

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی، محمد طالبی – جانشین معاونت اعتبارات و تجهیز منابع – در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی گفت: امیدواریم به فضل و کرم الهی همه تلاش ها به منصه ظهور برسد و بتوانیم وظیفه خود را به موقع به صورت کامل و انجام دهیم.

در ادامه محمد صادقی – مدیرکل شعب استان خراسان رضوی – ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان به بحران برخی موسسات مالی و اعتباری و شرکت های سرمایه گزاری در استان اشاره کرد و گفت: به شکر خدا و با مدیریت و تلاش یکایک کارکنان استان تمام تلاش خود را برای حفظ اعتبار و جایگاه بانک مهر اقتصاد به کار بسته ایم .

صادقی با اشاره به روحیه بسیجی کارکنان خراسان رضوی، تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت های حوزه مرکزی و با حفظ همدلی و هم زبانی همکاران توانستیم بدون خدشه به اعتبار بانک از بحران عبور کنیم..

گفتنی است در این نشست تمامی مدیریت های ستاد سرپرستی به بیان برخی مشکلاتِ حوزه کاری خود پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: