کد خبر: ۴۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 17 August 2015
بلک بری از شرکت های تجاری تولید کننده گوشی های همراه هوشمند است که تحت اداره شرکت کانادایی ریسرچ این موشن قرار دارد و در بازار داغ رقابتی گوشی های هوشمند از برند هایی است که طرفداران زیادی دارد.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(فناوری)؛ بلک بری از شرکت های تجاری تولید کننده گوشی های همراه هوشمند است که تحت اداره شرکت کانادایی ریسرچ این موشن قرار دارد و در بازار داغ رقابتی گوشی های هوشمند از برند هایی است که طرفداران زیادی دارد. از این رو می خواهیم به معرفی یکی از گوشی های هوشمند این برند با نام بلک بری پاسپورت بپردازیم.

بلک بری پاسپورت در سپتامبر 2014 به تولید انبوه رسیدو این گوشی هوشمند ابعادی معادل 128 در 90.3 در 9.3 میلی متر و وزنی برابر 196 گرم دارد. سایز سیم کارت نانو بوده و مجهز به کیبورد و صفحه نمایش 4.5 اینچی است. رزولوشن پاسپورت 1440 در 1440 با تراکم پیکسلی 453 پی پی آی است. از دیگر نکات قابل ذکر محافظ صفحه کورنینگ گوریلا گلس 3، قابلیت مولتی تاچ، سی پی یو کوالکوم از نوع اسنپ دراگون 801، حافظه داخلی 32 گیگا بایت و ساپورت کارت حافظه تا 128 گیگا بایت و رام 3 گیگا بایتی است.

دوربین جلوی این بلک بری 2 مگا پیکسل و دوربین پشت 13 مگا پیکسل است باتری نیز از نوع یون لیتیم 3450 میلی آمپر در ساعت است. این گوشی در رنگ های متنوعی از جمله مشکی، سفید، قرمز، مشکی طلائی و نقره ای تولید شده و برای سلیقه های متفاوت خریداران را پوشش می دهد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: