کد خبر: ۴۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16 August 2015
بنتلی از کمپانی های خودرو سازی انگلیسی است که از سال 1998 به دست گروه فولکس واگن اداره می شود و شهرتش بیشتر به خاطر تولید خودرو های لوکس و خاص است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛ بنتلی از کمپانی های خودرو سازی انگلیسی است که از سال 1998 به دست گروه فولکس واگن اداره می شود و شهرتش بیشتر به خاطر تولید خودرو های لوکس و خاص است. این کمپانی نخستین بار در سال 1919 به دست والتر اوون بنتلی تاسیس شد و در سال های اولیه تاسیس نیز مقام درخشانی در تولید اتوموبیل های اسپرت مسابقه ای به دست آورد. اکنون به معرفی محصول جدیدی از این کمپانی تحت عنوان بنتلی کانتیننتال جی تی خواهیم پرداخت.

بنتلی کانتیننتال جی تی رقیبی مهم برای کوپه های لوکس به حساب می آید. موتور 8 سیلندری مجهز به توربوشارژر در عین صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو، قدرت موتور های 12 سیلندری نسخه های قبلی را نیز فراهم می کند. این موتور 8 سیلندری توانایی تولید 500  اسب بخار قدرت و 487 پوند فوت گشتاور را دارا است که سرعت بنتلی را در 4.6 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت می رساند. سرعت خودرو در نهایت به ماکزیمم خود یعنی 180 مایل در ساعت خواهد رسید. نسخه جدید تری از موتور نیز تحت عنوان جی تی وی 8 اس تولید شده است که قدرت را 20 اسب بخار و گشتاور را 15 پوند فوت افزایش داده است که به دنبال آن زمان نیز به 4.3 ثانیه کاهش پیدا کرده.

در داخل این خودرو ی لوکس کابین دست ساز از بهترین مواد توجه را به خود جلب می کند. صفحه نمایش لمسی واقع بر کنسول جلوی این کوپه همانند بسیاری از خودرو های دیگر قابلیت نمایش اطلاعات خودرو را داراست. چرم صندلی ها بسیار مرغوب و طراحی داخلی از نظر فیزیولوژیک برای طرفداران خرید این خودرو گزینه ی راحت و مناسبی خواهد بود.

به رغم تمام زیبایی بنتلی کانتیننتال جی تی، با پرداخت همین میزان هزینه انتخاب های دیگری نیز پیش روی خریداران قرار خواهد داشت از جمله آئودی آر 8 و استون مارتین دی بی 9.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: