کد خبر: ۴۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - 02 August 2015
آئودی یک کمپانی خودرو سازی آلمانی است و از تولید کنندگان خودرو های لوکس به شمار می رود. این کمپانی در سال 1909 به دست آگوست هورش در تسویکاو آلمان آغاز به کار کرد و از سال 1964 به زیر مجموعه های کمپانی فولکس واگن پیوسته است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛ آئودی یک کمپانی خودرو سازی آلمانی است و از تولید کنندگان خودرو های لوکس به شمار می رود. این کمپانی در سال 1909 به دست آگوست هورش در تسویکاو آلمان آغاز به کار کرد و از سال 1964 به زیر مجموعه های کمپانی فولکس واگن پیوسته است. آئودی، مرسدس بنز و بی ام و سه خودرو ساز با شهرت لوکس آلمان هستند. اکنون به معرفی محصول 2016 این کمپانی تحت عنوان آئودی آ 5 خواهیم پرداخت.

آئودی آ 5 یک کوپه ی لوکس است که در واقع الگوی کاملی برای آئودی آ4 سدان به شمار می رود. این کوپه ی لوکس با طراحی تهاجمی ظاهرش توانسته احساسی که آئودی در خودرو های خود به مخاطب انتقال می دهد را ادامه بدهد. در داخل آ 5، آئودی ترکیبی از کیفیت و زیبایی را به نمایش گذاشته است، این امر را می توان در طراحی داشبورد، کنترل ها، کابین و حتی صندلی ها به وضوح احساس کرد.

در قسمت موتور، این آئودی از از یک موتور تک 2 لیتری مجهز به توربوشارژر تشکیل شده است که توانایی تولید 220 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور را دارد. سرعت این خودرو در 6.4 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت خواهد رسید که زمان زیادی محسوب می شود. مکان مناسب موتور پشت چرخ های جلو سبب شده تا کنترل بهتری از خودرو در اختیار راننده قرار گیرد و تقسیم وزن خودرو در این کوپه لوکس بهتر از هر آئودی دیگری باشد.

از دیگر امکانات خودرو می توان به سانروف، صندلی های چرم مرغوب، چراغ های ال ای دی و آینه های برقی، سیستم اطلاعات راننده و چرخ های آلیاژ تیتانیومی در نسخه های سفارشی اشاره نمود. از رقیبان این آئودی نیز می توان از بی ام و سری 4، مرسدس بنز سری سی کلاس کوپه و کادیلاک آ تی اس کوپه نام برد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: