کد خبر: ۴۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - 28 July 2015
کمپانی اپل یک کمپانی چند ملیتی آمریکایی است که برای نخستین بار در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفرنیا تاسیس شد. این کمپانی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مانند گوشی، تبلت، کامپیوتر و همچنین نرم افزار های کامپیوتری فعالیت می کند و از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(فناوری)؛ کمپانی اپل یک کمپانی چند ملیتی آمریکایی است که برای نخستین بار در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفرنیا تاسیس شد. این کمپانی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مانند گوشی، تبلت، کامپیوتر و همچنین نرم افزار های کامپیوتری فعالیت می کند و از محبوبیت بسیاری برخوردار است. در بازار داغ رقابت گوشی های همراه این کمپانی توانسته از جایگاه پر رنگی برخوردار شود به گونه ای که حتی محصولات قدیمی تر آن هنوز هم پر طرفدار هستند. اکنون به معرفی مشخصات محصول امسال این کمپانی یعنی آیفون 6 می پردازیم.

این گوشی هوشمند دارای ابعادی معادل 138.1 در 67 در 6.9 میلی متر بوده 129 گرم وزن دارد. اندازه سیم کارت نیز نانو است. ال سی دی از نوع آی پی اس و مجهز به سنسور اثر انگشت است. صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن آن 750 در 1334 با تراکم پیکسلی 326 پی پی آی است. سیستم آی او اس گوشی 8 بوده و قابل ارتقا به نسخه 8.4 خواهد بود. پردازشگر این گوشی نیز مخصوص خود شرکت است و از نظر کارت حافظه قابلیت افزودن را ندارد. حافظه داخلی در سه نوع 16، 64 و 128 گیگا بایتی موجود است و رام آن نیز یک گیگا بایت است.

دوربین پشت 8 مگا پیکسلی و دوربین جلو 1.2 مگا پیکسلی است که با توجه به قیمت بالای این گوشی نسبتا ضعیف محسوب می شود. باتری نیز  از نوع پلیمر لیتیم و 1810 میلی آمپر در ساعت بوده و توانایی حفظ گوشی تا 61 ساعت را دارا است. ایفون سیکس در سه رنگ خاکستری، سیلور و طلائی عرضه می گردد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: