کد خبر: ۴۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - 25 July 2015
مایکروسافت یک شرکت کامپیوتری آمریکایی و چند ملیتی است که بزرگترین شرکت نرم افزار رایانه در دنیا نیز به شمار می رود.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(فناوری)؛ مایکروسافت یک شرکت کامپیوتری آمریکایی و چند ملیتی است که بزرگترین شرکت نرم افزار رایانه در دنیا نیز به شمار می رود. پر فروش ترین محصولات این شرکت سیستم عامل ویندوز و نرم افزار آفیس است. این کمپانی مدتی است که در زمینه ساخت و تولید گوشی های همراه نیز محبوبیت یافته از این رو ب معرفی گوشی ای تحت این مارک خواهیم پرداخت.

مایکروسافت لومیا 640 ایکس ال در سال 2015 معرفی شد. این گوشی هوشمند ابعادی معادل 157.9 در 81.5 در 9 میلی متر و وزنی برابر 171 گرم دارد. همچنین دو سیم کارته بوده و سیم کارت سایز میکرو را ساپورت می کند. صفحه نمایش 5.7 اینچی، رزولوشن 720 در 1280، محافظ صفحه کورنینگ گوریلا گلس 3 از دیگر ویژگی هایی هستند که کمی توان نام برد. این مایکروسافت از نظر سی پی یو مجهز به پردازشگر اسنپ دراگون 400 از شرکت کوالکوم است.

حافظه داخلی 8 گیگا بایتی و رام 1 گیگا بایتی داشته و کارت حافظه تا 128 گیگ را ساپورت می کند. دوربین جلوی این گوشی هوشمند 5 مگا پیکسلی است اما دوربین پشت از کیفیت 13 مگا پیکسلی برخوردار است. از نقطه نظر باتری نیز این گوشی یک باتری لیتیمی 3000 میلی آمپر در ساعتی دارد و تا 74 ساعت می تواند ذخیره داشته باشد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: