کد خبر: ۴۷۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۴ - 13 July 2015
دقایقی قبل نماد معاملاتی شرکت بیمه ما از بازار پایه فرابورس منتقل و در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج و بازگشایی شد.

   بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛  دقایقی قبل نماد معاملاتی شرکت بیمه ما از بازار پایه فرابورس منتقل و در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج و بازگشایی شد.

دقایقی قبل نماد معاملاتی شرکت بیمه ما پس از انتقال از بازار پایه فرابورس به عنوان ششمین شرکت بیمه‌ای عرضه شده در بورس اوراق بهادار تهران درج و آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش این شرکت بیمه‌ای از لحاظ ارزش بازاری به عنوان پنجمین شرکت در صنعت بیمه حاضر در بورس به شمار آمده و ارزش 200 میلیارد تومانی را در بازار سهام خود اختصاص داده است سود هر سهم پس از کسر مالیات این شرکت در بودجه سال مالی 94 مبلغ 570 ریال و نسبت قیمت بر درآمدی آن (P/E) حدود 3.5 مرتبه می‌باشد.

بیمه ما سومین عرضه اولیه سهام از ابتدای سال جاری در بورس تهران بوده و طی امروز 3 میلیون سهم این شرکت به مبلغ 2010 ریال کشف قیمت شد که ارزشی 6 میلیارد ریالی را برای معاملات امروز این سهم در بورس رقم زد.

سرمایه شرکت بیمه‌ای ما افزون بر یکصد میلیارد تومان بوده و ارزش فعلی بازاری این سهم در مجموع به مبلغ 200 میلیارد تومان می‌باشد. سهامدار عمده این شرکت سرمایه‌گذاری ذخیره فرهنگیان است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
با تشکر از اقدامات موثر مدیر عامل محترم بانک ملت جناب اقای رستگار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: