کد خبر: ۴۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۴ - 09 July 2015
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد؛ به منظور تقدیر از همراهی مشتریان، شانزدهمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادات و پیشنهادات شعب بانک پارسیان برگزار و برندگان خوش شانس این دوره معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد؛ به منظور تقدیر از همراهی مشتریان، شانزدهمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادات و پیشنهادات شعب بانک پارسیان برگزار و برندگان خوش شانس این دوره معرفی شدند.

 مالکی گفت: برندگان این دوره آقایان متین از شعبه میدان انقلاب تهران، زنگی آبادی از شعبه جهاد کرمان و بردبار از شعبه مطهری رشت هستند که به هر یک از آنها کارت هدیه اهدا شد.

ایشان در ادامه اعلام داشت؛ بانک پارسیان با هدف تحقق مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع، پیوسته با مشتریان خود از کانال‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کند و یکی از این راه‌های ارتباطی، صندوق انتقادات و پیشنهادات می‌باشد که در این راستا در بررسی های اخیر تعداد 8520 پرسشنامه جمع آوری شده از صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات شعب بانک پارسیان در سراسر کشور بازبینی و در مجموع میزان رضایتمندی مشتریان 05/83 درصد اندازه‌گیری شده است. 

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده بیشترین میزان رضایت مربوط به نحوه برخورد کارکنان و رعایت اصول مشتری مداری در تعاملات کارکنان با مشتریان می باشد؛ اظهار امیدواری کرد که با معرفی خدمات و محصولات نوین بیش از پیش رضایت مشتریان جلب خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: