کد خبر: ۴۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۴ - 30 June 2015
در حال حاضر مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید به عنوان راهبرد اساسی نظام از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است و بانک مهر اقتصاد با احساس تکلیف به عرصه حمایت از تولید کنندگان ورود کرده است .
 
جانشین معاونت اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب استان تهران، طرح کارت اعتباری کالای ایرانی را در راستای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کنندگان داخلی عنوان کرد.

 محمد طالبی – جانشین معاونت اعتبارات – در همایش مدیران و روسای شعب استان، گفت: در حال حاضر مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید به عنوان راهبرد اساسی نظام از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است و بانک مهر اقتصاد با احساس تکلیف به عرصه حمایت از تولید کنندگان ورود کرده است .

طالبی طرح کارت اعتباری کالای ایرانی را در راستای کمک به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای طرح کارت اعتباری کالای ایرانی ایجاد همدلی و هم زبانی بین بانک و شرکای تجاری آن، ایجاد مفاهمه واحد از طرح بین مدیران، درک عمیق تر فر آیندهای کاری، شناخت نقاط قابل بهبود طرح، هم افزایی ایده ها و تشریک مساعی برای تحقق حداکثری اهداف طرح می باشد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از سرمایه ایرانی و تولید کنندگان داخلی، ابراز داشت: افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید، صحت عمل در تجارت های خارجی، ایجاد احساس بهتر یا هم سطح بودن کالای ایرانی با خارجی، تقویت مهارت در محیط کار و توانمند سازی نیروی انسانی از مهمترین وظایف فعالان اقتصادی است.

در ادامه محمد اکبری - مدیر کل شعب استان تهران - با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: راه مبارزه با بیماری مزمنی که اقتصاد را فرا گرفته، اجرای اصول 24 گانه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، کارآفرینی و صنایع دانش بنیان است و بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بنگاه و نهاد مالی باید برای تحقق این مهم تلاش کند.

اکبری با اشاره به بحث انسجام سازمانی، تصریح کرد: سند تحول بانک در افق سال 1400 در حال تهیه است و همه مدیران باید در تهیه مبانی  آن همکاری کنند و نقطه نظرات خودرا ارائه دهند.  
محمد خدمتی – جانشین استان تهران-  نیز بحث کلیدی کنترل را یکی از وظایف مدیران شعب دانست و اظهار داشت: ایثار، از خودگذشتگی و قناعت از شاخصه های رفتاری کارکنان بانک مهر اقتصاد است که با برخورداری از یک چنین روحیه ای می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم و به اهداف مورد نظر دست یابیم.  

گفتنی است در این همایش مدیریت های مالی و اعتبارات گزارش عملکرد شعب در سه ماهه ابتدای سال 94 را تشریح کردند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: