کد خبر: ۴۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۴ - 25 June 2015
معاون منابع انساني و آموزش در جمع کارکنان استان کهگیلویه و بویر احمد موفقیت بانك مهر اقتصاد را مرهون اعتماد مردم دانست.

معاون منابع انساني و آموزش در جمع کارکنان استان کهگیلویه و بویر احمد موفقیت بانك مهر اقتصاد را مرهون اعتماد مردم دانست.

 علي‌اكبر اعتمادي‌نيا – معاون منابع انسانی و آموزش بانک – با بیان این مطلب در نشست عمومی کارکنان استان، گفت: برگزاري چنين جلساتي باعث شناسایی نقاط ضعف و قوت‌ مي شود لذا انتظار مي رود همه كاركنان با دلسوزي و احساس مسئوليت، نظرات و ايده‌هاي خود را با مديران ارشد بانك در ميان گذارند.

معاون منابع انساني و آموزش با بیان اینکه به روز شدن و ارتقاء‌ دانش كاركنان يكي از اولويت‌ها و ضرورت‌هاي بانك مهر اقتصاد است، تصریح کرد:‌ مجموعه مهر به عنوان يك بنگاه اقتصادي باید برای باقی ماندن در گردونه رقابت به دانش و فناوری های روز دنيا تجهیز شود.

اعتمادی نیا با قدرداني از زحمات کارکنان شعب استان كهگيلويه و بويراحمد به ويژه در حوزه جذب منابع، اظهار كرد: بی شک سقف موفقيت‌هاي اين استان بسیار بالاتر از این حد است و با تلاش بیشتر همکاران مي‌توان شاهد عملكرد مطلوب تری در ديگر عرصه‌ها بود.

در ادامه، کرامت پرهیزگار – مدیر کل شعب استان – از کسب رتبه نخست بانک در جذب منابع مالی در استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد و گفت: دستاوردها و موفقيت‌های بانك مهر اقتصاد در استان با برنامه‌ريزي، صميمت و یکدلی کارکنان آن حاصل شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: