کد خبر: ۴۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - 21 June 2015
سماک‌امانی با اشاره به اینکه این بیمه‌نامه در قالب سه طرح با حق‌بیمه‌ها و سرمایه‌های متفاوت صادر می‌شود، خاطرنشان‌کرد: افراد با پرداخت حق‌بیمه‌های 400هزار، 550هزار و 700هزار ریال می‌توانند از تعهدات متفاوت بهره‌مند شوند.

فروش گواهی بیمه‌نامه جامع خانه و خانواده طرح کوثر به‌ منظور ارائه خدمات و توسعه پوشش‌های بیمه‌ای آغاز شد.

 مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه کوثر در این باره گفت: طرح جدید بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی تحت‌ عنوان طرح کوثر، یک پوشش جامع است که اغلب حوادث احتمالی داخل منزل مسکونی را پوشش می‌دهد.

حسن سماک امانی از صدور گواهی بیمه‌نامه جامع خانه و خانواده طرح کوثر در قالب دفترچه و طرح خانه‌ به‌ خانه جهت سهولت در فروش و صدور، خبر داد و افزود: در این طرح بیمه کوثر تعهد می‌کند که ساختمان، تأسیسات و اثاثیه منزل مسکونی افراد را در مقابل خطرات آتش‌سوزی، صاعقه مستقیم، انفجار، زلزله و آتشفشان، سیل و طغیان آب، طوفان و تندباد، اثاثیه را در مقابل سرقت با شکست حرز، یک‌دستگاه خودروی متعلق‌به بیمه‌گذار مستقر در پارکینگ محل مورد بیمه در مقابل خطرات آتش‌سوزی، صاعقه مستقیم، انفجار، سیل، طوفان و زلزله و نیز مسئولیت مالی بیمه‌گذار در قبال همسایگان مجاور(فقط ساختمان و اثاثیه)، غرامت فوت و نقص‌عضو، هزینه پزشکی، جبران هزینه اجاره و اسکان موقت بیمه‌گذار وافراد خانواده وی و همچنین هزینه پاکسازی پوشش دهد.

وی درخصوص چگونگی صدور این گواهی بیمه‌نامه توضیح داد: صدور این گواهی بیمه‌نامه با مراجعه فروشندگان به منازل یا مراجعه بیمه‌گذاران به واحدهای صدور در سراسر کشور در حداقل زمان امکان‌پذیر است؛ حق‌بیمه‌ها با اعمال بیش از 50 درصد تخفیف نسبت‌به نرخ پایه خطرات اصلی و اضافی محاسبه می‌شود.

سماک‌امانی با اشاره به اینکه این بیمه‌نامه در قالب سه طرح با حق‌بیمه‌ها و سرمایه‌های متفاوت صادر می‌شود، خاطرنشان‌کرد: افراد با پرداخت حق‌بیمه‌های 400هزار، 550هزار و 700هزار ریال می‌توانند از تعهدات متفاوت بهره‌مند شوند.

وی درخصوص مزایای این بیمه‌نامه نسبت به دیگر بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی تصریح‌کرد: این بیمه‌نامه عاری از هرگونه تشریفات اداری است، افراد فقط نیمی از حق‌ بیمه واقعی را پرداخت می‌کنند و مطابق میل خود یکی از سه طرح این بیمه‌نامه را انتخاب کرده و افرادی که بیمه‌نامه‌هایی با پوشش بالاتری را انتخاب کنند به نسبت افزایش سقف تعهدات با احتساب تخفیف بیشتری حق‌بیمۀ آن‌ها محاسبه می‌شود.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی تأکید کرد: بیمه‌گذاران بایستی 48 ساعت پس از خرید گواهی بیمه، با ارائۀ شمارۀ سریال آن به شعبه یا نمایندگی بیمه کوثر، شماره بیمه‌نامه خود را اخذ کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: