کد خبر: ۴۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - 15 June 2015
وی همچنین از ایجاد ۱.۵ میلیون فرصت شغلی توسط تعاونی‌ها در کشور خبر داد و گفت: نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال پایدار غیرقابل انکار است و برای بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت تعاونی‌ها در کشور باید زیرساختهای مورد نیاز فراهم و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساخت مسکن اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مسکن خبر داد و گفت: ساخت مسکن اجتماعی با اولویت اقشار محروم و کم درآمد و همکاری نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) صورت خواهد گرفت.

سیدحمید کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از دو میلیون و 500 هزار واحد مسکونی توسط بخش تعاون ساخته شده و 900 هزار واحد مسکن مهر از سوی تعاونی‌ها تحویل داده شده است.

وی همچنین از ایجاد ۱.۵ میلیون فرصت شغلی توسط تعاونی‌ها در کشور خبر داد و گفت: نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال پایدار غیرقابل انکار است و برای بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت تعاونی‌ها در کشور باید زیرساختهای مورد نیاز فراهم و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

کلانتری خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 100 هزار تعاونی فعال با 11 میلیون نفر عضو و 680 اتحادیه سراسری در کشور وجود دارد و بخش تعاون قادر است در 93 درصد از بخشهای حوزه اقتصاد کشور فعالیت داشته باشد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد "برند تعاونی" اظهار کرد: برند تعاون یعنی برند تعهد و کیفیت و تعاونی‌ها باید به سمت ارتقای کیفی تولیدات خود حرکت کنند.

وی برخوردار نبودن تعاونی‌ها از ویترین مناسب و قوی برای ارائه تولیدات خود را یکی از مشکلات عمده بخش تعاون در صادرات، بازاریابی و برند‌سازی دانست و گفت: محصولات بیشتر تعاونی‌ها فاقد بسته‌بندی مناسب و استاندارد‌های جهانی برای صدور کالا به دیگر کشور‌ها است از این رو باید علاوه بر کیفیت بالای محصول، نسبت به بسته‌بندی مناسب و عرضه شکیل محصولات خود اقدام کنند.

به گفته معاون امور تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بخش تعاون برای بقا در بازار‌های جهانی نیازمند صرف هزینه در بخش تبلیغات است.
برچسب ها: مسکن اجتماعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: