در این اجلاس که با رویکرد مشتری مداری و توسعه بازار و با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور مدیران عالی کشور در حوزه های صنعت، تجارت و مدیریت و استادان برجسته جهانی حوزه برند و مشتری مداری، در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، از خدمات متنوع و عملکرد بانک صادرات ایران در زمینه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع تقدیر شد.
در این همایش، استادان برجسته بین المللی حوزه برند و مشتری مداری با محوریت اهمیت راهبردی تحقیقات بازار، نقش روابط عمومی و تبلیغات در توسعه بنگاه های اقتصادی، بازار رقابتی، فروش پایدار و برندسازی و همچنین انتقال دانش فنی و الگوبرداری از کشورهای صنعتی در حوزه های برندینگ، مشتری مداری و بهبود عملکرد به سخنرانی پرداختند.