کد خبر: ۴۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - 08 June 2015
بیست و دومین نشست هم اندیشی تخصصی مدیران اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد به مدت 3 روز در اصفهان برگزار شد .

بیست و دومین  نشست هم اندیشی تخصصی مدیران اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد  به مدت 3 روز در اصفهان  برگزار شد .

حمید رضا نجف پور کردی - معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک – در این نشست ضمن تشریح ابعاد شعار سال 1394 و تاثیر آن در تحقق اهداف بانک، گفت: شناخت و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب علاوه بر تکلیف شرعی تاثیر فراوانی در موفقیت اقتصادی و اجتماعی کشور و تحقق اهداف کلان نظام دارد .

نجف پور با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، خاطر نشان کرد: به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری بانک ها در جهت کمک به صنایع کشور، بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از محصولات تولید داخل اقدام به تعامل گسترده با گروه صنعتی انتخاب، تولید کننده لوازم خانگی  اسنوا در قالب طرح کارت اعتباری کالای ایرانی  نمود.

وی اجرای این طرح را یکی از افتخارات بانک دانست و گفت: طرح کارت اعتباری کالای ایرانی، طرحی مبتنی بر عقلانیت است که علاوه بر کاهش قیمت تولید و افزایش فروش شرکت های تولیدی، موجب جریان سازی مصارف بانک ها، افزایش توان خرید و رفاه مصرف کنندگان و توسعه کشور می شود .

معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد استفاده از نظرات کارکنان و مشارکت حداکثری آنها در تصمیم گیری، عدالت، شایسته سالاری، افزایش عوامل انگیزشی، ایجاد اعتماد و نگرش مثبت و توجه به کرامت انسانی و اخلاق را موجب افزایش همدلی در میان کارکنان عنوان کرد.

نجف پور واگذاری سهام بانک، دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی، پرداخت 680 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 168 هزار میلیارد ریال، رشد 25 درصدی منابع، برخورداری از حاشیه سود 4 درصدی و کسب رتبه سوم مطالبات در نظام بانکی کشور را از دستاوردهای  بانک در سال 1393 عنوان کرد.

وی تبیین سیاست های اعتباری، مطالباتی، بازاریابی، مدیریت مشتریان و بانکداری اسلامی، تشریح برنامه های سال 1394 این معاونت، بهبود نگرش و استفاده از خرد جمعی، انتقال تجارب موفق و ایجاد همگرایی فکری و عملی با تولید کنندگان و صنعتگران کشور در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی را از جمله اهداف برگزاری این  همایش برشمرد.

در ادامه، زمانی - مدیر کل شعب استان اصفهان – این شهر را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام دانست و با ارائه گزارشی از ویژگی های فضای کسب و کار در  استان، گفت: عمده ماموریت های کلیدی بانک در معاونت اعتبارات و تجهیز منابع متمرکز بوده و در این بخش است که می توانیم به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

گفتنی است در دومین روز این همایش مدیران اعتبارات و تجهیز منابع به همراه مدیر عامل و معاونین بانک با حضور در محل کارخانجات گروه صنعتی انتخاب از خطوط تولید آن بازدید به عمل آوردند و با برگزاری نشست مشترک با مدیران این کارخانه، موانع و مشکلات اجرای طرح برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: