کد خبر: ۴۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - 04 June 2015
بازگشت زائران حرم امام خمینی (ره) و شرکت کنندگان در بیست و ششمین سالگرد ارتحال ایشان، جاده های استان البرز به ویژه بزرگراه های تهران - کرج - قزوین را با ترافیک سنگین مواجه کرده است.
سرهنگ رضا اکبری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: پس از پایان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) زائران حرم مطهر آن امام، در حال بازگشت به مناطق غرب و شمال کشور هستند و این باعث پرترافیک شدن محورهای مواصلاتی استان البرز شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در بزرگراه تهران - کرج و کرج - قزوین از پل فردیس تا منطقه مهرویلا در لاین شمالی هستیم.

رییس پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه محور کرج - چالوس کماکان شاهد ترافیک سنگین در برخی نقاط است، گفت: در این مسیر در محدوده میدان امیرکبیر خودروها با 45 دقیقه ترافیک مواجه می شوند و بعد از میدان امیرکبیر نیز ترافیک جاده چالوس نیمه سنگین است.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: مسافرانی که در حال بازگشت از شمال کشور به سمت کرج و تهران هستند نیز در محدوده میدان امیرکبیر با ترافیک نیمه سنگین مواجه خواهند شد.

رییس پلیس راهور استان البرز علت بیشتر سوانح رانندگی را خستگی و خواب آلودگی عنوان و به رانندگان توصیه کرد با استراحت کامل و بدون خواب آلودگی اقدام به رانندگی کنند تا در مسیر حادثه ای برای آنان پیش نیاید.
برچسب ها: ترافیک ، جاده ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: