به گزارش بانکداری ایرانی، شهروند خبرنگار ما از قطعی برخی از دستگاههای کارتخوان سامانه شاپرک با عنوان تخصیص یا تایید سریال کارتخوان تولید داخل خبر داد.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام وقت بخیر. شاپرک مصوبهای رو تصویب کرده و داره پیش میبره به عنوان تخصیص یا تایید سریال کارتخوان تولید داخل، تا اینجا مشکلی نیست برای حمایت از تولید داخله. ولی چرا اون دستگاهی که به داخل امده و من مشتری از کارگزاری تهیه کردم و بابتش پول پرداخت کردم و خود شاپرک سریالشو تایید کرده راه اندازی شده و چند ماه یا سالی فعال بوده و الان بنا به دلایلی همچون عدم کارکرد و تغییر کدپستی مالیاتی پایانه فعال غیر فعال شده برای راه اندازی مجدد اجازه فعالیت و تایید سریال رو نمیده. لطفا یک گزارشی از عموم مردم که کارتخوان استفاده میکنن یا از کارگزاریهای فروش مصاحبه بگیرید و این حقیقت رو جویا بشید.
بنده به عنوان شخصی که سال گذشته ۴ میلیون تومن دستگاه خریدم و به مدت ۶ ماه نتونستم استفاده کنم گلایه دارم. پایانه غیر فعال شده و الان امکان راه اندازی مجدد نیست و غیر قابل استفاده. حمایت ملی برای مردم هست این چه جور حمایتی هست که بخشی باید ضرر مالی داشته باشند. لطفا خبری در این مورد تهیه کنید تا این معضل حل بشود.
شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکههای اجتماعی برای بانکداری ایرانی، با شماره 09361465211 ، شناسه @bankdari_irani و "تماس با ما " پیامهای متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کردهاید.
مطالب منعکس شده را مي توانيد در آدرس زير دنبال کنيد: شهروند خبرنگار