به گزارش روابطعمومی بیمه سرمد، محسن بزرگزاده معاون بازاریابی و شبکه فروش در سخنانی در همایش سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد با اشاره به برنامهریزیهای صورت پذیرفته به منظور آموزش و توانمندسازی نمایندگان در زمینه استفاده از فناوریهای دیجیتال گفت: این آموزشها شامل کارگاههای تخصصی و ارائه دورههای آموزشی آنلاین از منابع معتبر خواهد بود که به نمایندگان کمک میکند تا مهارتهای لازم برای بهرهبرداری از ابزارهای دیجیتال را کسب کنند.
بزرگزاده توسعه کمی و کیفی شبکه فروش از طریق تحول دیجیتال را به عنوان یکی از اولویتهای اساسی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۴ با هدف ارتقاء عملکرد شبکه فروش و بهبود تجربه مشتریان دانست و گفت: این تحول نه تنها به نمایندگان فروش کمک میکند تا با استفاده از ابزارهای نوین، فرآیندهای فروش را تسریع بخشند، بلکه به مشتریان نیز این امکان را میدهد تا به راحتی و سریعتر به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد در ادامه، روشهای فروش موازی و فروش ارتقایی را به عنوان ۲ روش کلیدی برای افزایش درآمد نمایندگان برشمرد و عنوان کرد: این روشها به نمایندگان این امکان را میدهند تا علاوه بر فروش محصولات جدید از طریق فرآیند تیمسازی، مشتریان فعلی را نیز برای خرید محصولات بیشتر ترغیب کنند.
وی ضمن اشاره به عملکرد شبکه فروش بیمه سرمد و مقایسه آن با صنعت بیمه، دیجیتالی شدن فرآیندها و استفاده از فناوریهای نوین را راهگشای رشد فروش نمایندگان دانست تا از این طریق ارتباطات مؤثرتری با مشتریان برقرار کرده و تجربهای بهتر برای آنها فراهم کنند.
بزرگزاده در پایان ابراز امیدواری کرد تحول دیجیتال به عنوان استراتژی کلیدی در راستای ارتقاء شبکه فروش بیمه سرمد، زمینهساز رشد و موفقیت بیشتر بیمه سرمد در سال جاری گردد.