کد خبر: ۲۲۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 20 October 2024
بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال های اخیر تلاش کرده است که در حوزه دیجیتالی اقدامات بزرگی انجام دهد و در این مسیر موفق عمل کرده است. این بانک طرح های پیشخوان مجازی و و کیوبانک را عملیاتی کرده که نشان از عزم جدی این بانک برای تغییر فضای کسب و کار خود و پیشی گرفتن از رقباست.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال های اخیر تلاش کرده است که در حوزه دیجیتالی اقدامات بزرگی انجام دهد و در این مسیر موفق عمل کرده است. این بانک طرح های پیشخوان مجازی و و کیوبانک را عملیاتی کرده که نشان از عزم جدی این بانک برای تغییر فضای کسب و کار خود و پیشی گرفتن از رقباست.

به گزارش بانکداری ایرانی؛ اخیرا یکی از اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفته است که مساله تحول دیجیتال بانک مهمترین هدف این بانک است. «حمیدرضا توسلی» ، عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره کیوبانک گفته است: «کیوبانک، بانک دیجیتال و مکمل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش از این ابزار‌هایی همچون افتتاح حساب آنلاین و پیشخوان مجازی را در اختیار داشت. با این همه آماری که امروز رقم خورده، در سطح ملی زبانزد است. بخش زیادی از درخواست وام‌های بانک به‌صورت غیرحضوری و از طریق پیشخوان مجازی انجام می‌شود. همچنین عمده افتتاح حساب‌های دید از طریق پیشخوان مجازی صورت گرفته است. اتفاقی در حال رقم خوردن است، اینکه در حال انتقال بانک به جایی هستیم که مردم حضور دارند. بانک مستقل از زمان و مکان نزد مردم می‌رود. به سمتی می‌رویم که خدمات بانک به‌صورت ۷*۲۴ و مستقل از زمان و مکان در اختیار مردم قرار گیرد.»

بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشخوان مجازی را پیشتر عملیاتی کرده بود. پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، بستری آنلاین است که از سوی این بانک و با هدف تسهیل و تسریع ارائه خدمات، راه اندازی شده و مشتریان می توانند با مراجعه به آن، خدماتی نظیر افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، انتقال امتیاز و ... را به صورت اینترنتی و برخط دریافت کنند.

پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، از طریق آدرس qmb.ir/pishkhan در دسترس بوده و افراد می توانند پس از احراز هویت و ورود به پیشخوان، از خدمات تعبیه شده در این بستر آنلاین، بهره مند گردند.

امکانات پیشخوان مجازی عبارت است از خدمات حساب بانکی که مواردی چون افتتاح حساب آنلاین؛ دریافت شماره شبا و دریافت معدل حساب، تسهیلات آنلاین بانکی که مواردی چون انتقال امتیاز؛ تسهیلات آنلاین؛ توثیق اوراق بهادار؛ راهنمای تصویری وام آنلاین؛ سامانه محاسبه اقساط؛ پرداخت اقساط و مشاهده جزئیات وام و مشاهده پرونده وام، خدمات کارت که مواردی چون پرداخت قبوض؛ رمز دوم پویا؛ خدمات مبتنی بر کارت؛ تراکنش های ناموفق شتابی و راهنمای کارت های بانکی و خدمات چک و سفته که مواردی همچون خدمات سفته؛ ثبت چک؛ تایید چک و انتقال چک را شامل می شود.

حال به گفته مدیران بانک، پیشخوان مجازی و همراه‌بانک به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما کیوبانک قرار است در لحظه، همراه با همه مشتریان، خدمات بانکی را به‌صورت هوشمند ارائه دهد و قرار است تا پایان سال پیشرفت بیشتری داشته باشد.

در حقیقت، کیوبانک، نام نئوبانکی است که از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران ایجاد شده و توسعه یافته است. کیوبانک خدمات متعددی را به مشتریان این بانک ارائه می‌دهد که یکی از آنها، اعطای تسهیلات به صورت غیرحضوری است.

وام فوری بانک قرض الحسنه مهرایران در کیوبانک، دارای سقف 50 میلیون تومانی است و مشتریانی که دارای اعتبار نزد بانک هستند می‌توانند از آن برخوردار شوند. تمامی مراحل ثبت‌نام و دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری و از طریق کیوبانک امکان‌پذیر است.

متقاضیان دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، در مرحله نسخت باید از طریق اپلیکیشن کیوبانک به‌ صورت غیرحضوری افتتاح حساب کنند. پرداخت این تسهیلات از سوی کیوبانک، بر اساس اعتبارسنجی مشتریان انجام می‌شود. مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که دارای اعتبار A یا B هستند از مشمولان دریافت این تسهیلات به شمار می‌روند. از دیگر الزامات این تسهیلات احراز هویت است و پس از آن، متقاضی می‌تواند متناسب با اعتبار خود در بانک، از این وام فوری بهره‌مند شود.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: