کد خبر: ۲۱۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - 04 September 2024
از آنجائی که صدور بیمه‌نامه‌های مهندسی و انرژی منوط به اخذ تائیدیه های بیمه مرکزی و مدیریت اتکایی است لذا ارزیابی صحیح و بررسی شرایط فنی بیمه‌نامه‌های صادره در اولویت‌ مدیریت بیمه های مهندسی و خاص قرار دارد.

  مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه سینا از رشد قابل ملاحظه این رشته در پرتفوی چهارماهه شرکت خبر داد.

 مریم کاویانی نیک با تشریح دلایل رشد پرتفوی رشته مهندسی و انرژی در چهار ماهه اول سال اظهار داشت: حفظ بیمه‌گزاران قبلی و جذب بیمه‌گزاران جدید با در نظر گرفتن مسائل فنی و رعایت منافع شرکت از عوامل رشد پرتفوی به شمار می‌آید.

از آنجائی که صدور بیمه‌نامه‌های مهندسی و انرژی منوط به اخذ تائیدیه های بیمه مرکزی و مدیریت اتکایی است لذا ارزیابی صحیح و بررسی شرایط فنی بیمه‌نامه‌های صادره در اولویت‌ مدیریت بیمه های مهندسی و خاص قرار دارد.

مدیر بیمه‌های مهندسی و خاص بیمه سینا با بیان اینکه در سال جاری پرتفوی متنوعی در بخشهای مختلف مانند بیمه شکست ماشین آلات، دکل دریایی و بیمه نامه‌های نیروگاهی داشتیم، افزود: خوشبختانه ارزیابی صحیح ریسک و نظارت فنی موجب شد تا در ۴ ماهه اول سال بتوانیم با ثبت رشد ۱۰۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد قابل ملاحظه‌ای را کسب کنیم.

وی درباره میزان مشارکت شبکه فروش در بخش مهندسی و خاص بیان داشت: برخی از فعالان شبکه فروش آشنایی و اطلاعات کافی در خصوص ریسک های این حوزه ندارند و به دلیل ماهیت تخصصی پروژه ها، همکاران این مدیریت به منظور ایجاد حس اعتماد و اطمینان و حمایت از شبکه به عنوان مشاور در کنار آنها و بیمه گزاران قرار دارند و خوشحالیم که با وجود مواردی که عرض شد، سهم شبکه فروش (حقیقی و حقوقی) از پرتفوی مهندسی و انرژی حدود ۶۰ درصد بوده که به نظر عدد قابل قبولی است.

کاویانی ادامه داد: شبکه فروش رکن اصلی فروش بیمه است از این رو مدیریت مهندسی تصمیم به تقویت، توانمندسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت آموزش و فروش بیمه‌نامه‌های مهندسی برای شبکه فروش دارد. در همین راستا، برگزاری کلاس‌های آموزشی و خرده فروشی بیمه‌های مهندسی از طریق فروش بیمه‌نامه‌های تجهیزات در قالب جشنواره ها و طرح‌های سازمانی از اقدامات آتی این مدیریت خواهد بود.

کاویانی ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه‌های تدوین شده، در نیمه دوم سال پرتفوی فنی و اقتصادی خوبی برای شرکت فراهم سازیم.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: