کد خبر: ۲۱۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 06 August 2024
شرکت بیمه پاسارگاد امسال در یازدهمین جشنواره برند محبوب شرکت کرده و می تواند با رای مردمی به عنوان یکی از برند های محبوب سال جاری برگزیده شود.

 شرکت بیمه پاسارگاد امسال در یازدهمین جشنواره برند محبوب شرکت کرده و می تواند با رای مردمی به عنوان یکی از برند های محبوب سال جاری برگزیده شود.

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری فراهم کرده تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای خوشنام و معتبر را ایجاده کرده است. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی است تا با تعیین میزان توصیه گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد.

هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان است. در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه های کالا و خدمات استفاده می شود.

با این محصول برای همیشه ریزش مو تو درمان کن!! (با یک دوره مصرف)
مطالب پیشنهادی
yektanet-logo-sign
با توجه به سیاست های دبیرخانه جشنواره و به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، به شرط حضور حداقل ۷ برند ایرانی در گروه، ۳ برند ایرانی هر گروه که بالاترین رأی را در میان برندهای ایرانی گروه کسب کرده باشند به عنوان برندهای محبوب ایرانی آن گروه معرفی خواهند شد و نشان زرین برند محبوب ایرانی سال ۱۴۰۳ به آنها اهدا خواهد شد.

بنابراین گزارش یازدهمین دوره نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب سال ۱۴۰۳ از اول خرداد ماه آغاز شده و این نظرسنجی به صورت آنلاین به مدت ۳ ماه تا پایان مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

گفتنی است شرکت بیمه پاسارگاد در سال این دوره از جشنواره در گروه بیمه و در زمینه های ثالث و بدنه، بیمه سلامت، زندگی و سرمایه‌گذاری شرکت کرده و با رای مشتریان و علاقمندان می تواند به عنوان برند محبوب این دوره از جشنواره باشد.

بنابرگزارش بیمه نویس در هفتمین دوره سالانه نظرسنجی برای انتخاب برندهای محبوب که در سال ۱۳۹۹ برگزار شد، بیمه پاسارگاد یکی از ۳ برند منتخب با آرای مردمی درمیان شرکت‌های بیمه بوده است و با توجه به تنوع محصولات ارائه شده و سطح بالای رضایتمندی مشتریان، امید می رود امسال نیز در یازدهمین دوره این جشنواره بیمه پاسارگاد جزو برند های محبوب باشد.

علاقمندان به شرکت در نظر سنجی و رای دادن به شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان برند محبوب خود می توانند به آدرس: https://irantopbrands.org/ مراجعه کنند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: