میرعلی مطهری: یکی از فاکتورهای قابل تاکید برای فروش بیمه نامه های عمر و جذب سرمایه، سازمان فروش گسترده و کارآمد است.
به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد؛ میرعلی مطهری معاون بیمه های اشخاص بیمه پاسارگاد در رویداد چشم اندازه ۴ ساله بیمه های عمر با ترسیم تصویری از وضع فعلی بیمه های عمرو تامین آتیه با نگاه به تجربه های گذشته گفت: بیمه پاسارگاد از بدو فعالیت خود با رویکرد تامین اجتماعی (بیمه نامه های بلند مدت) اقدام به طراحی و فروش محصول استراتژیک خود، بیمه عمر و تامین آتیه کرد. بر همین اساس در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از بیمه گذاران این محصول، بیمه نامه های بلند مدت با بازه زمانی ۲۰ ساله در اختیار دارند.
وی در ادامه گفت: باید به این موضوع توجه داشت که در حال حاضر مهمترین فاکتور برای افزایش ضریب نفوذ بیمه ها بحث توسعه زیر ساخت های ارائه خدمات در صنعت بیمه است. باید بتوانیم نرم افزار جامع داشته باشیم تا خدمات بیمه ای را بر بستر این نرم افزار برای پاسخگویی بهتر به بیمه گذار و اجرای عملیات پشتیبانی و مالی اجرایی کنیم.
مطهری گفت: با همین رویکرد بیمه پاسارگاد اقدام به تاسیس شرکت ریتون با هدف تامین زیر ساخت های لازم کرده است، تا با در اختیار گرفتن CORE جداگانه پاسخگوی نیازهای بیمه گذاران باشد و محصولات جدید خود را در این بستر ارائه دهد. بیمه پاسارگاد در دو سه سال اخیر طرح های جدیدی را معرفی کرده است و امسال با توسعه زیر ساخت ها سه طرح جدید عرضه خواهند شد.
مطهری در ادامه گفت: از دیگر فاکتورهای قابل تاکید برای فروش بیمه نامه های عمر و جذب سرمایه، سازمان فروش است. برای فروش بیمه نامه سازمان فروش باید به نحوی گسترده باشد تا با عرضه هر محصول بتوانند مخاطب آن را به سرعت جذب کنند.
وی در خصوص محل سرمایه گذاری اندوخته بیمه های زندگی گفت: بیمه پاسارگاد برای بروز رسانی خدمات بیمه نامه های عمرو تامین آتیه که اندوخته دار هستند، گزینه های متنوعی برای نحوه سرمایه گذاری منابع ایجاد کرده است. این اقدام به بیمه گذار کمک می کند تا با توجه به میزان ریسک پذیری، انتخاب کند اندوخته بیمه نامه در کدامیک از بازارهای مالی شامل سهام، سپرده بانکی و یا طلا سرمایه گذاری شود.