کد خبر: ۲۱۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 27 July 2024
اختصاصی بانکداری ایرانی ؛
بیمه نوین در سال 1402 بر اساس گزارش مجمع عمومی در تیر 1403 مبلغ 50847 میلیون ریال بود که در بر این اساس این شرکت 10 ریال برای هر سهم سود ساخت. نکته مهم در سال گذشته مبلغ یک هزار و 736 میلیارد ریالی بود.

بیمه نوین در سه ماهه امسال توانست با تغییر پورتفوی خود به رشد درامدی سه برابری برسد .

به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه نوین در سال 1402 بر اساس گزارش مجمع عمومی در تیر 1403 مبلغ 50847 میلیون ریال بود که در بر این اساس این شرکت 10 ریال برای هر سهم سود ساخت. نکته مهم در سال گذشته مبلغ یک هزار و 736 میلیارد ریالی بود. در پایان سه ماهه نخست امسال به دلیل تقسیم سود و همچنین وضعیت ابتدای سال سود انباشته کاهش دارد و به تدریج در پایان سال به رقم بالاتر از سال گذشته می رسد.

بر اساس گزارش بیمه نوین در سه ماهه منتهی به خرداد که گزارش آن اخیرا منتشر شده این شرکت مبلغ شش هزار و 794 میلیارد ریال درآمد ناخالص داشته که نسبت به سال قبل با درآمد ناخالص رقم 2200 میلیارد ریالی رشدی سه برابری را تجربه کرده است.

بیمه نوین امسال تمرکز خود را بر بیمه های تخصصی مانند بیمه های آتش سوزی ، مسئولیت و عمر وزندگی گذاشته است. در گزارش خرداد امسال آمده که 13 درصد از سهم پورتفوی شرکت به بیمه آتش سوزی 12 درصد به بیمه زندگی و 8 درصد به بیمه مسئولیت اختصاص یافته که نسبت به سال قبل تغییراتی اعمال شد.

در بخشی از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت که در تیرماه امسال برگزار شد، گزارش عملکرد مالی شرکت که به استماع حضار رسید از رشد حق بیمه ۴۴.۴۶ درصدی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته، کسب بیش از ۹۸ درصد از پرتفوی پیش بینی شده در بودجه مصوب هیأت مدیره، رشد ۲۳ درصدی درآمدهای سرمایه‌گذاری شرکت، برخورداری از مشتریان حقوقی معتبر، حفظ قراردادهای کلان بیمه ای، ارائه طرح‌های بیمه‌ای جدید و وجود نظام‌های نظارتی و کنترلی در شرکت به عنوان دستاوردها و نقاط قوت بیمه نوین در سال گذشته یاد شد.

شایان ذکر است که بیمه نوین که اخیرا طرح تخفیف ویژه ای را به پایان رسانده در نظر دارد که در مرداد امسال هم یک طرح تخفیفی خاصی را عرضه کند که احتمالا سبب جلب توجه مشتریان این شرکت می شود. این طرح تخفیفات ویژه بیمه نوین از یک تا 31 مرداد 1403 برگزار می‌شود.

در حقیقت، این شرکت در طرح تخفیفات ویژه خود با عنوان «روشا»، بیمه‌نامه‌های بدنه اتومبیل، عمر و سرمایه‌گذاری، مسافرتی خارج از کشور، حوادث انفرادی، انواع محصولات آتش سوزی و مسئولیت خود را با تخفیف ویژه فروش می‌رساند.

فروش ویژه بیمه‌نامه‌های مسئولیت در طرح تخفیفات «روشا» شامل؛ مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان عمرانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی، خدماتی و بازرگانی، مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان، مسئولیت مدنی مدیران مراکز آموزشی و مسئولیت مدنی دارندگان و نصابان آسانسور می‌شود. همچنین در این طرح؛ بیمه‎‌نامه‎‌های آتش سوزی مسکونی، آتش سوزی صنعتی و غیر صنعتی با تخفیف ویژه ارائه می‌شوند. بیمه‌نامه‌ عمر و سرمایه‌گذاری نیز با تخفیف در هزینه‌ اداری و بیمه‌گری به فروش می‌رسد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: