کد خبر: ۲۱۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 17 July 2024
اختصاصی ؛
بانک ایران زمین با بهره بردن از فناوری های نوین، تکنولوژی روز دنیای بانکداری و فضای خوب ارائه خدمات توانسته در سال های اخیر مشتریان حقوقی و حقیقی بزرگی را جذب کند که نشان از مشتری مدار بودن ارائه خدمات بانک دارد.

بانک ایران زمین با بهره بردن از فناوری های نوین، تکنولوژی روز دنیای بانکداری و فضای خوب ارائه خدمات توانسته در سال های اخیر مشتریان حقوقی و حقیقی بزرگی را جذب کند که نشان از مشتری مدار بودن ارائه خدمات بانک دارد.

به گزارش بانکداری ایرانی، این روزها جذب مشتری برای بانک ها به یکی از چالش های بزرگ تبدیل شده است. دیگر نمی توان با نرخ بهره و دادن وام های مختلف مشتری جذب کرد چرا که سیاست های وام دهی و بهره دهی مشخص بوده و تفاوت زیادی در بین بانک ها وجود ندارد و تنها در صورت تخلف است که برخی از بانکها ممکن است جذاب تر از بقیه رفتار کنند که آن هم ریسک بالایی دارد و گذشته نشان داده که بانک هایی که قوانین ابلاغی را در خصوص وام و نرخ بهره هر دو سمت تسهیلات و سپرده رعایت نمی کنند قطعا به مشکلات جدی برخورده اند به همین دلیل مشتری مداری به یکی از اصول اولیه و مهم صنعت بانکداری تبدیل شده است که خارج از فضای وام و سپرده وارد شده است.

بانک های برای اینکه بتوانند مشتری جدید جذب کنند و متشتری های قدیمی را نگه دارند باید دست به اقدامات مهمی بزنند و فضای کسب و کار خود را تغییر دهند.نوع خدماتی که در حوزه های مختلف بانکداری به مشتریان می دهند یکی از موضوعات مهم برای جذب آنهاست.

بانک ایران زمین به دلیل اینکه توانسته در حوزه دیجیتال و تکنلوژی مدرن و نئوبانک پیشرف کند می تواند ادعا کند که توانسته در حوزه مشتری مداری گام های بزرگی بردارد.

بانک ایران زمین در حوزه های مختفی برای متحول کردن ارائه خدمات به مشتریان گام های بزرگی برداشته است. این بانک خیرا با نئوبانک باما به محلات رفته و در حوزه های مختلف خدمات بانکداری به شهروندان ورود کرده است و مانند گذشته با استفاده است از حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات به نیازهای مناطق مختلف و محلات پی می برد.

یکی دیگر از مواردی که به مشتری مداری بانک ایران زمین کمک شایانی کرده است، همراه بانک فراز است که به تنهای مجموعه کاملی از بانکداری مدرن است دسترسی به طیف وسیعی از خدمات بانکی و پرداختی را در دل خود دارد. خدمات زیادی را این ابزار برای مشتریان در پی دارد. از پرکردن فرم‌های بانکی تا استعلام چک صیادی، انتقال وجه پایا و سایر خدمات نوین بانکداری امکان گرفتن تسهیلات هم برای دارندگان حساب بانک ایران زمین را می‌توان در این اپلیکیشن یافت.

این برنامه همچنین بخشی را به خدمات چک و تسهیلات اختصاص داده که جزئیات میزان وام، سود و سررسید قسط قابل مشاهده است. در بخش دسته چک نیز قابلیت‌هایی مثل امکان مسدودی دسته چک، مشاهده دسته چک و همچنین تراکنش های انجام شده با چک نیز ثبت می‌شود. امکان کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنتی، قابلیت انتقال وجه پایا، پرداخت قبوض خدماتی، مشاهده لیست تراکنش‌ها، امکان دریافت شماره شبا، مشاهده تاریخچه تسهیلات، معرفی شعب بانک،کارت هدیه، چک صیادی، باشگاه مشتریان، افتتاح حساب آنلاین، امکان مسدود کردن چک و مشاهده تاریخچه چک‌های واگذار شده، خدمات جامع و کامل تدارک دیده در همراه بانک همراه فراز است.

بانک ایران زمین که با استفاده از تکنولوژی های مختلف ارائه خدمات خود را 24ساعته کرده تلاش زیادی برای مشتری مداری هم در جذب مشتریان جدید و هم حفظ مشترین قدیمی انجام داده است به همین دلیل در سال گذشته میزان مشتریان حقوقی و شرکت ها و نهادهای بزرگ این بانک افزایش یافته اند چرا که این بانک با بهره بردن از خدمات نوین و فناوری های جدید و نئوبانک و دیگر مزایای این حوزه این قابلیت را دارد که بهتر از دیگر  رقبا به مشریان حقوقی و حقیقی  خود خدمات ارائه کند.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: