کد خبر: ۲۱۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 21 June 2024
مدیر عامل شرکت بیمه سامان با بیان این که عمده فروش شرکت های بیمه از طریق نمایندگان و کارگزاران انجام می شود، گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران در راستای اهداف سازمان و از ماموریت های اصلی شبکه فروش است.

مدیر عامل شرکت بیمه سامان با بیان این که عمده فروش شرکت های بیمه از طریق نمایندگان و کارگزاران انجام می شود، گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران در راستای اهداف سازمان و از ماموریت های اصلی شبکه فروش است.

 "احمدرضا ضرابیه" در دیدار روسای شعب سراسر کشور با تاکید بر لزوم افزایش سهم خرده فروشی به ویژه در رشته های عمر، موبایل، درمان خانواده و آتش سوزی، افزود: بخشنامه های استراتژیک سازمانی، نقشه راه همه ارکان سازمان به ویژه شبکه فروش است.

عبدالرسول عطایی معاون اجرایی شرکت بیمه سامان نیز در این دیدار ضمن تشریح اهداف و برنامه سال ۱۴۰۳ در شرکت، گفت: افزایش فروش و بهبود خدمات رسانی به مشتریان از مسیر ارائه خدمات دیجیتال و توسعه حضور در بازارهای بین المللی می گذرد.

در ادامه این نشست که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان برگزار شد ، مشکلات و مسایل مربوط به شعب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: