کد خبر: ۲۱۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
ایشان افزودند: تغییرات سازمانی، اگرچه سخت و دشوار است ولی باید پذیرفت که برای پویایی سازمان در درون و برون، تغییر اجتناب ناپذیر است؛ چراکه تحولات سازمانی، باعث برکت و زمینه ساز پایداری سازمان می‌شود.

شکوفایی و پیشرفت، با همت، اراده، تلاش و تعاون حاصل می‌شود.

این مطلب از سوی آقای جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل عنوان شد.

در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان، و مدیران موسسه اعتباری ملل برگزار شد، آقای جوادی، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه و گرامیداشت روز دختر و همچنین سالروز ولادت امام هشتم علیه السلام نسبت به ترسیم فعالیت موسسه در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است پرداخت و گفتند: با مطالعه سازمانهای پیشرفته دنیا، می‌توان به این مهم دست یافت که تغییر در ساختار سازمان، یکی از اقدامات ضروری برای حفظ، بقا، کارایی، تحول و پیشرفت سازمان محسوب می‌شود.

ایشان افزودند: تغییرات سازمانی، اگرچه سخت و دشوار است ولی باید پذیرفت که برای پویایی سازمان در درون و برون، تغییر اجتناب ناپذیر است؛ چراکه تحولات سازمانی، باعث برکت و زمینه ساز پایداری سازمان می‌شود.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل افزودند: عنوان شغلی یک نام به حساب می‌آید. مهم این است که در هر جایگاه و پستی که قرار داریم، بتوانیم نقش فردی خود را در تیم ایفا کنیم.

آقای جوادی، با اشاره به اینکه، همه ما عضو یک خانواده محسوب می‌شویم، یادآور شدند: با محبت، مهربانی، معرفت، شرافت، بخشش و گذشت، همدیگر را دوست بداریم؛ چراکه هر یک از ما، در محیط کار خود، می توانیم رفتارهای تاثیرگذاری در روحیه دیگران داشته باشیم.

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: تک تک واحدهای ستادی و شعب، شاخه‌های مستحکم نهال ملل محسوب می‌شوند. هر چقدر ارتباط درون سازمانی منسجم‌تر باشد، بدون شک، ریشه‌های این نهال مستحکم‌تر خواهد شد.

آقای جوادی در پایان گفت: با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، در سالهای گذشته توانستیم عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم. امیدواریم در سال جاری، این تلا‌شها تداوم یافته و به برنامه‌های عملیاتی تدوین شده دست یابیم.

در این جلسه، آقایان: مصطفی زاده باقر (به عنوان معاونت مالی)؛ حبیب الله معصومی (به عنوان معاونت اعتباری)؛ محمد محقق طوسی (با حفظ سمت، به عنوان مدیریت کل برنامه ریزی و بهبود رو‌شها)؛ جواد اکبری (به عنوان رئیس اداره آموزش)؛ منصوب شدند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: