کد خبر: ۲۱۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - 10 April 2024
از اول تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری 600 خسارت اتومبیل از سوی بیمه گزاران اعلام و توسط کارشناسان شرکت بیمه تجارت‌نو در کمترین زمان ممکن بررسی و ثبت شد.

از اول تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری 600 خسارت اتومبیل از سوی بیمه گزاران اعلام و توسط کارشناسان شرکت بیمه تجارت‌نو در کمترین زمان ممکن بررسی و ثبت شد.


به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همیشه دغدغه بیمه شدگان یک شرکت بیمه ای ارائه خدمات در مواقع ضروری و مورد نیاز از سوی شرکت بیمه گر است مخصوصا در ایامی چون تعطیلات نوروز که با خیال راحت لحظات فراغت خود را عزم سفر با خانواده کرده و دغدغه حوادث ناگهانی همیشه در ذهن بیمه گذار در طول سفر است .

شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یک شرکت متعهد و مسئولیت پذیر در قبال بیمه شدگان خود، همواره ارائه خدمات سریع و به موقع را اولویت کاری خود قرارداده است، به همین منظور تیم کارشناسان این شرکت در ستاد مرکزی و شعب در ایام تعطیلات نوروزی، در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود اقدام به حضور در محل خدمت در قالب شیفت‌های کشیک نوروزی این شرکت کردند.

بنا بر این گزارش از اول تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری 600 خسارت اتومبیل از سوی بیمه گزاران اعلام و توسط کارشناسان در کمترین زمان ممکن بررسی و ثبت شد.

بیمه تجارت نو به منظور تسهیل در ارتباط بیمه گزاران با شرکت با استفاده از فناوری‌های نوین و بروز، با در اختیار گذاشتن درگاه های دیجیتالی متفاوت به بیمه گزاران خود از جمله اپلیکیشن بنو تلاش می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌های مشتریان را ارزیابی و پرداخت کند.

این شرکت با تشکیل ۶۰۰ پرونده خسارت اتومبیل در دوره تعطیلات نوروز، نشان داده است که به عنوان یک شرکت پویا و قابل اعتماد، همواره آمادگی خود را برای پشتیبانی از مشتریان در هر لحظه و هر مکان دارا می باشد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: