کد خبر: ۲۱۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - 12 March 2024
در مراسمی با حضور «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، «محسن محمدی» رئیس اداره کل حقوقی و پیگیری وصول مطالبات، «مهدی نیکوکار» رئیس اداره خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت و «روح‌اله منصوری» مدیر شعب بانک در استان البرز، از مشتریان ارزنده بانک با عنوان سفیران قرض‌الحسنه، تقدیر و تجلیل شد.

در مراسمی با حضور جمعی از مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از مشتریان ارزنده بانک در استان البرز قدردانی و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، «محسن محمدی» رئیس اداره کل حقوقی و پیگیری وصول مطالبات، «مهدی نیکوکار» رئیس اداره خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت و «روح‌اله منصوری» مدیر شعب بانک در استان البرز، از مشتریان ارزنده بانک با عنوان سفیران قرض‌الحسنه، تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، با اشاره به وظیفه بانک مبنی بر ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه و خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان، از مشتریان ارزنده و وفادار بانک قدردانی کرد.

در ادامه مراسم «محسن محمدی» رئیس اداره کل حقوقی و پیگیری وصول مطالبات، بیان کرد: هدف از برپایی این مراسم، قدردانی از مشتریانی است که همواره حامی و پشتیبان بانک در مسیر ارائه خدمات بهینه هستند و این همراهی ستودنی است.

«مهدی نیکوکار» رئیس اداره کل خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت نیز ضمن تشکر از مشتریان، اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان، نیروی انسانی است و جای خوشحالی دارد که مشتریان از عملکرد کارکنان بسیار رضایت دارند.

همچنین «روح‌اله منصوری» مدیر شعب بانک در استان البرز، عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز را تشریح کرد و گفت: در یک سال گذشته، منابع بانک در این استان با رشد ۸۶ درصدی به ۶۴هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد مشتریان حقیقی بانک در استان البرز به حدود ۳۵۰هزار نفر رسیده و تعداد مشتریان حقوقی با رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، به ۱۰۰۰ نفر بالغ شده است.

«منصوری» خاطرنشان ساخت: در سال جاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۷۲هزار فقره وام به ارزش ۴۱هزار میلیارد ریال به ساکنان استان البرز پرداخت کرده که از این رقم، بیش از ۲۷۰۰ میلیارد ریال در حوزه وام‌های‌ تکلیفی پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۸۸ شرکت در استان البرز به جمع مشتریان طرح مهریار پیوستند و ۵۱هزار نفر از کارکنان این شرکت‌ها حقوق خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت می‌کنند.

در پایان این مراسم نظرات و پیشنهادات مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: