کد خبر: ۲۱۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 03 February 2024
عملکرد خیره کننده بانک صاردات ایران ،
بانک صادرات ایران با طرح های خلاقانه و همچنین با قراردادها و تفاهم نامه هایی که امضا کرده نشان داده که هم درآمدزایی بالایی را ثبت کرده و هم تا پایان سال سودآوری قابل توجهی را به نمایش می گذارد.

بانک صادرات ایران با طرح های خلاقانه و همچنین با قراردادها و تفاهم نامه هایی که امضا کرده نشان داده که هم درآمدزایی بالایی را ثبت کرده و هم تا پایان سال سودآوری قابل توجهی را به نمایش می گذارد.


به گزارش  بانکداری ایرانی،  بانک صادرات برای افزایش سود آوری خود برای سهامداران و سازمان بورس افشا گری کرده که دلایل افزایش سودآوری و درآمد بالای بانک چه بوده است.

بانک صادرات ایران طی نامه ای به سازمان بورس ، در خصوص علت تغییرات سود دوره نه ماهه سال جاري نسبت به دوره مشابه سال قبل نوشته که طرح های جدید بانک مانند چکنو و ست و بقیه عامل درآمد بالای شرکت و سرمایه گذاری های مفید شرکت سبب افزایش 115 درصدی شرکت شده است.

درآمدزایی و سودآوری بالایی که نیاز به افشاگری دارد

 


طرح های مختلفی را بانک صادرات در سالهای اخیر عملیاتی کرده که تقریبا سبب سودآوری درآمدزایی زیادی برای بانک شده است. به عنوان مثال، همزمان با گذشت یک سال از انتشار نخستین چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران، یعنی 12 دی امسال مشخص شد که تعداد چکنوهای صادره مشتریان بانک صادرات ایران از مرز ۳ میلیون فقره گذشت.تعداد چکنوهای صادره توسط مشتریان بانک صادرات ایران با گذشت یک سال از زمان بهره‌برداری از نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی به ۳ میلیون و ۸۶ هزار فقره رسید که از این میزان بیش از ۱۴۸ هزار فقره آن به ارزش بیش از ۱۷ هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال کارسازی شده است.

چکنو به عنوان نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی از ۱۱ دی ماه سال گذشته برابر با اول ژانویه ۲۰۲۳ میلادی به عنوان یکی از پیشروترین ابزار نقل و انتقال الکترونیکی پول با ویژگی‌های منحصر به فرد توسط بانک صادرات ایران در دسترس مشتریان و فعالان اقتصادی کشور قرار گرفت که با گذشت یک سال با استقبال روبه‌رو شده و بدون محدودیت در زمان و مکان و سقف ابزارهای متداول جابجایی پول، از بستر امن بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران برخوردار است. این ابزار در مرحله اول بر بستر همراه بانک و در مرحله بعد بر بستر اینترنت‌بانک سپهر بانک صادرات ایران عملیاتی شده و گره‌گشایی مشکلات متعددی در بین فعالان اقتصادی است.

یا اینکه در طرح دیگری، مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در شعب بانک صادرات ایران، به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی در قالب طرح جدید «تیمچه»، تسهیلات سه ماهه دریافت کنند.

ولی یکی دیگر از اقدامات بانک برای درآمدزایی و سودآوری قراردادهای جدیدی است که بانک صادرات با شرکت ها و صنایع بزگ منعقد کرده است. تفاهم‌نامه توسعه همکاری این بانک با شرکت تولیدی موتور اخیرا امضا شده است. مدیرعامل شرکت مگاموتور با بیان اینکه ۳۵۰ شرکت در زیرمجموعه این شرکت به صورت روزانه به ساخت قطعات مشغول هستند، امضای تفاهم‌نامه با بانک صادرات ایران را اقدام مناسبی برای سرعت دادن به تولیدات این شرکت و کمک به صنعت خودرو کشور ارزیابی کرد.

همچنین، بانک صادرات ایران با هدف حمایت از تولید و توسعه پایدار در واحدهای تولیدی و صنعتی کشور و کمک به تکمیل زنجیره تامین مالی این واحدها، با شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. یا می توان به موضوع تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک اشاره کرد که همه اینها به بانک کمک می کند تا در پایان امسال درامدزایی و سوداوری بالاتری را به نمایش بگذارد.

درآمدزایی و سودآوری بالایی که نیاز به افشاگری دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: