کد خبر: ۲۱۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - 23 January 2024

بیمه بدنه یک بیمه اختیاری است. به همین دلیل خیلی از صاحبان خودرو به دلیل قیمت نسبتا بالای این بیمه، تمایلی به خرید آن ندارند. اما برخی از شرکت های بیمه، تسهیلات جذابی برای خرید بیمه بدنه ایجاد کرده‌اند تا بتوانید با هزینه کمتر، تمام پوشش‌های بیمه بدنه را دریافت کنید. بیمه بدنه تعاون یکی از این شرکت‌هاست که با ارائه تخفیف‌های متعدد، امکان خرید بیمه بدنه را تا 70 درصد ارزان‌تر فراهم کرده است. برای اطلاع از جزئیات تخفیف‌های بیمه بدنه تعاون، ادامه مطلب را دنبال کنید.

تخفیف های بیمه بدنه تعاون تا 70 درصد!
شرکت بیمه تعاون، بیمه بدنه را به همراه تخفیف‌های مختلفی ارائه می‌دهد. به منظور استفاده از این تخفیفات، می‌بایست شرایط استفاده از تخفیف‌های بیمه بدنه تعاون را بررسی کنید.

تخفیف نقدی بیمه بدنه ماشین
تمامی بیمه‌گزاران توانایی این را دارند که حق بیمه بدنه را به صورت نقدی یا اقساط پرداخت کنند.با خرید نقدی بیمه بدنه تعاون می‌توانند از 10 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه تعاون
چنانچه بیمه‌گزار یک یا چند سال از بیمه بدنه‌ای که خریداری کرده استفاده نکرده باشد از این تخفیف بهره‌مند می‌شود.

 

تخفیف 70 درصدی بیمه بدنه تعاون برای خودروهای داخلی و خارجی!

تخفیف خودروی صفر کیلومتر

دارندگان خودروهای صفر کیلومتر با خرید بیمه بدنه تعاون از این تخفیف بهره‌مند می‌شوند. میزان این تخفیف برای خودروهای داخلی ۶۰ درصد و برای خودروهای وارداتی ۷۰ درصد است. این تخفیف حداکثر تا ۶ ماه پس از تحویل خودرو قابل استفاده است.

پوشش‌های بیمه بدنه تعاون
بیمه بدنه تعاون دارای چند پوشش اصلی و چند پوشش اضافی‌ است که به بیمه‌گزار ارائه می‌شود. پوشش اصلی به صورت پایه با خرید بیمه بدنه لحاظ می‌شود اما پوشش اضافی جزو تعهدات بیمه بدنه نیست و بیمه‌گزار در صورتی که تمایل داشته باشد، با پرداخت حق بیمه بیشتر هر یک از پوشش‌های اضافی را درخواست می‌کند.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه تعاون

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه تعاون شامل موارد زیر است:
۱. آصا
منظور از آصا در واقع خطراتی‎‌ست که در اثر آتش سوزی، صاعقه یا انفجار رخ می‌دهد. بیمه بدنه تعاون از این نوع خسارات حمایت خواهد کرد.
۲. حادثه
خسارات ناشی از برخورد خودرو به جسم ثابت و متحرک یا واژگونی و سقوط، با بیمه بدنه تعاون قابل جبران است.
۳. سرقت کلی
دزدیده شدن وسیله نقلیه نیز تحت پوشش اصلی بیمه بدنه قرار خواهد گرفت. همچنین بیمه بدنه خساراتی را جبران می‌کند که حین نجات خودرو یا انتقال آن پیش می‌آید.

تخفیف 70 درصدی بیمه بدنه تعاون برای خودروهای داخلی و خارجی!

پوشش‌های الحاقی بیمه بدنه تعاون
بیمه بدنه تعاون شامل بخشی به نام پوشش‌های اضافی یا الحاقی است. این پوشش‌ها با انتخاب شما به بیمه‌نامه اضافه می‌شوند. پوشش‌های اضافی بیمه بدنه تعاون شامل موارد زیر است:


تخفیف 70 درصدی بیمه بدنه تعاون برای خودروهای داخلی و خارجی!

استعلام و خرید بیمه بدنه تعاون از بیمه دات کام

بیمه دات کام بستری را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، بیمه مورد نظر خود را استعلام کرده و از قیمت آن مطلع شوید. برای استعلام قیمت بیمه بدنه تعاون باید مراحل زیر را طی کنید:

1- در ابتدا وارد صفحه خرید بیمه بدنه شوید.
2- در صفحه بعد، مشخصات خودرو را دقیق وارد کنید.
3- در صورت داشتن بیمه بدنه نوع آن را مشخص کنید.
4- پوشش‌های اضافی مورد نظر را انتخاب کنید.
5- در آخر بیمه تعاون را انتخاب کنید.
6- مدارک لازم برای بیمه نامه و بازدید آنلاین خودرو را بارگذاری کنید.
7- بعد از پرداخت حق بیمه، بیمه‌نامه شما صادر خواهد شد.

ممکن است برای خرید بیمه بدنه تعاون دغدغه مالی داشته باشید و یا توان پرداخت تمام مبلغش را نداشته باشید. بیمه دات کام برای پرداخت راحت‌تر حق بیمه، امکان خرید اقساطی بیمه بدنه را برای خریداران فراهم کرده است. برای پرداخت قسطی مبلغ بیمه، نیازی به چک و سفته ندارید و می‌توانید با پرداخت تنها بخشی از مبلغ بیمه نامه، بیمه بدنه را خریداری و بقیه هزینه را به‌ صورت اقساط پرداخت نمایید.

برای خرید قسطی بیمه بدنه کافی است در صفحه استعلام، یکی از شرکت هایی که با برچسب "اقساط بدون چک و سفته" در صفحه استعلام مشخص شدند را انتخاب کنید. در نهایت هنگام تعیین روش پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره تخصصی نیز می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۳۷۲ تماس بگیرید. مشاوره‌های بیمه دات کام کاملا رایگان و بی‌طرفانه است؛ پس از دریافت اطلاعات، بیمه مناسب شرایط‌تان را در کمترین زمان ممکن بخرید و بیمه‌نامه خود را به صورت رایگان درب منزل دریافت کنید.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: