کد خبر: ۲۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - 21 January 2024
شرکت آسان پرداخت در عملکرد ۹ ماهه، سود خالص ۱۱۲ میلیارد تومانی کسب کرد و نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۸۱ درصدی همراه شد.

شرکت آسان پرداخت در عملکرد ۹ ماهه، سود خالص ۱۱۲ میلیارد تومانی کسب کرد و نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۸۱ درصدی همراه شد.

شرکت آسان پرداخت براساس صورت‌های مالی منتشره در سامانه کدال در 9 ماه سال 1402، سود خالص 112 میلیارد تومانی کسب کرد که نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل 81 درصد رشد داشت.

بر اساس این گزارش، "آپ" تا پایان پاییز توانسته به سود عملیاتی 111 میلیارد تومانی دست یابد که نشان‌دهنده رشد بیش از 99 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و عملکرد مطلوب در حوزه عملیات اصلی موضوع فعالیت است.

درآمدهای عملیاتی آسان پرداخت نیز بیش از 7 هزار میلیارد تومان شناسایی شد که این رقم در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته با رشد 32 درصدی همراه بود و باتوجه به روند سال‏ های گذشته، کسب درآمد عملیاتی بیش از 10 هزار میلیارد تومانی را تا پایان سال 1402 محتمل ساخت.

همچنین شرکت آسان پرداخت در حوزه نقد حاصل از عملیات در بازه زمانی مورد نظر توانست در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به رشد 66 درصدی دست یابد که بیانگر ارتقای کیفیت سودآوری است.

علاوه بر این وجه نقد صرف شده برای فعالیت‌های سرمایه‏ گذاری با رشد 73 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بود که عمده‌ترین طبقه آن به خرید دارایی‌های ثابت مشهود با 107 میلیارد تومان اختصاص دارد. پیش از این نیز اطلاعیه‌‌ای مبنی بر تایید افزایش سرمایه 132 درصدی آسان پرداخت توسط هیات مدیره در کدال منتشر شده بود که با اختصاص این منابع به توسعه شبکه پایانه‌های فروشگاهی و تجهیزات موضوع فعالیت، انتظار می‌رود روند سرمایه‌گذاری‌های راهبردی و ارتقای عملکرد مالی این شرکت در باقیمانده سال مالی جاری و آینده نیز ادامه‌دار باشد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: