کد خبر: ۲۱۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 20 December 2023
اختصاصی بانکداری ایرانی ؛
بانک ایران زمین همواره یکی از بهترین بانک های دیجیتالی ایران به زعم کارشناسان بانکی و تکنولوژی بوده است. البته این ادعای کارشناسان در عملکرد بانک و اقدامات بانک مشخص است .

بانک ایران زمین همواره یکی از بهترین بانک های دیجیتالی ایران به زعم کارشناسان بانکی و تکنولوژی بوده است. البته این ادعای کارشناسان در عملکرد بانک و اقدامات بانک مشخص است و بانک هم همواره تلاش کرده تا بستر سازی مناسبی را انجام داده و بتواند در این حوزه اقدامات بزرگی در راستای فراهم کردن خدمات بیشتر در حوزه دیجیتالی انجام دهد.

به گزارش بانکداری ایرانی، بانک ایران زمین، همچون گذشته، در ماه های اخیر هم در حوزه آی‌تی و تکنولوژی و بانکداری دیجیتالی دست به اقدامات زیادی زده است. حقیقت این است که استفاده از گوشی همراه این روزها به یکی از روزمره ترین مسائل مردم تبدیل شده است و بانک ها را بر آن داشته تا برای آسایش مردم از این فضا استفاده کنند.

در حقیقت این یک بازی برد برد بین شهروندان و مشتریان و خود بانک است. مشتریان بانکها باداشتن امنیتی بالا می توانند با استفاده از امکانات بانکی اقدام به خرید کنند. به عنوان نمونه، مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند از طریق سایت بانک اپلیکیشن رمزساز ایران زمین را نصب کرده و با دریافت رمز‌های یکبار مصرف پرداختی امن داشته باشند. تولید رمز اول یکبار مصرف کارت، تولید رمز دوم یکبار مصرف کارت، تولید رمز ورود و انتقال وجه با شماره سپرده در اینترنت بانک از ویژگی‌های این اپلیکیشن است؛ علاوه بر این شما می‌توانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت از رمزساز ایران زمین استفاده کنید. نرم افزاررمزسازایران زمین، یک برنامه تولید رمز جهت افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی و غیر مالی در سامانه اینترنت بانک و نیز تراکنش‌های کارتی بانک ایران زمین است که قابل استفاده بر روی گوشی‌های همراه با سیستم عامل اندروید و IOS است.
از سوی دیگر، چندوقت پیش، بانک ایران زمین با ارائه بانکیدو گام بزرگ دیگری در این حوزه بر داشته است. در واقع ، بانکیدو فرزند جدید بانک ایران زمین در کنار فرزندان است. به گونه ای طراحی شده که سواد مالی آنها را ارتقاء داده و با آموزش های ویژه به رشد آگاهی آنها کمک می کند. طبق آمارها بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال در سال های اخیر خوش درخشیده و هر روز گامی مستحکم تر از قبل در مسیر پیشرفت بانکداری برمی دارد، که این نشان از داشتن تیم خوش ذوق و مستعد در زمینه تکنولوژی و نوآوری دارد.بانک ایران زمین سرمایه گذاری قابل توجه ای در زمینه فناوری های نوین و ایجاد سیستم های امنیتی انجام داده است. امکاناتی که تراکنش های آنلاین و موبایلی را به خوبی محافظت کرده و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

مرکز نوآوری بانک ایران زمین (نوآوری و کارآفرینی ایرانیان آراد) با تشکیل گردهمایی متخصصین حوزه های مختلف در زمینه تکنولوژی و نوآوری و همچین استعدادهای درخشان که در این حوزه اکوسیستم وجود دارند. توانست یک تیم بسیار متحد و خوش ذوق را تشکیل دهد. «بانکیدو» برای ارتقای سواد مالی کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها تشکیل شده است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: