کد خبر: ۲۱۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - 19 December 2023
با شروع هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل در محل مصلای امام خمینی (ره)، شرکت‌های بیمه برای ارائه خدمات بیمه‌ای در این حوزه در این نمایشگاه حضور یافتند.

با شروع هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل در محل مصلای امام خمینی (ره)، شرکت‌های بیمه برای ارائه خدمات بیمه‌ای در این حوزه در این نمایشگاه حضور یافتند.

با توجه به اهمیت صنعت بیمه در کاهش ریسک‌ بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌های بیمه حضور در این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی و ارائه محصولات تازه خود به شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل یافتند.

بیمه ملت با هدف عرضه محصولات و خدمات خود در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و لجستیک و صنایع وابسته حضور یافت. بیمه ملت که رکورداردار توانگری مالی در صنعت بیمه کشور است و توانسته عنوان توانگرترین شرکت بیمه را برای چهار سال پیاپی به خود اختصاص دهد، برای معرفی و ارائه خدمات بیمه‌گری مختلف و جذب پرتفوی تاثیرگذار و همچنین با هدف معرفی و ارائه خدمات بیمه‌گری مختلف و افزایش مراوده با بنگاه‌های فعال و بزرگ اقتصادی کشور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل شرکت کرد. بیمه ملت در غرفه 104 سالم شبستان مصلای امام خمینی (ره) آماده میزبانی از مهمانان محترم است.

بیمه پارسیان نیز در راستای عرضه محصولات و ارائه خدمات بیمه‌ای در این نمایشگاه حضور دارد. با توجه به حضور شرکت‌های نوآور و استارتاپ در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، اشاعه فرهنگ بیمه، ارتقای سطح دانش فنی، آشنایی بیشتر نهادها و صنایع با انواع بیمه و پوشش مبتنی بر نیاز صنایع از اهداف این بیمه برای حضور در این نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل است.

بیمه پارسیان اعلام کرده که در این نمایشگاه به دنبال عرضه و معرفی خدمات بیمه‌ای نوآورانه، ارائه محصولات و خدمات مناسب ارتقای ایمنی و حفاظت در صنعت حمل و نقل است.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک و صنایع وابسته به مدت سه روز از تاریخ 27 شروع به فعالیت می‌کند و به مدت سه روز تا 29 آذرماه فعال خواهد بود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های حوزه حمل و نقل در همه شقوق از جمله هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی، توانمندی‌ شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور به نمایش درمی‌آید.

 

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: