کد خبر: ۲۱۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - 09 December 2023
نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده بین دو کشور، دقایقی پیش در تهران آغاز به کرد.

 بانکداری ایرانی-نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده بین دو کشور، دقایقی پیش در تهران آغاز به کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر از صبح امروز (شنبه، ۱۸ آذر) به ریاست «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قطر در تهران کار خود را آغاز کرد که هیات قطری به ریاست «شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی» وزیر صنعت و تجارت قطر حضور یافته است.

این اجلاس به‌صورت سالیانه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر برگزار می‌شود و با حضور هیاتی متشکل از مسوولان بلندپایه دستگاه‌های اجرایی دو کشور، گام‌های جدید و موثری برای توسعه و تعمیق مناسبات دوستانه تهران و دوحه برداشته خواهد شد.

بر این‌ اساس، ۱۷ نماینده در کمیته تخصصی تجارت، ۶ نماینده در کمیته زیرساخت، هفت نماینده در کمیته انرژی و ۱۱ نماینده در کمیته اجتماعی در سطح مدیران کل از همه دستگاه‌های دولتی حضور دارند.

نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر تا روز دوشنبه (۲۰ آذر) ادامه خواهد داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: