کد خبر: ۲۱۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - 28 November 2023
وعده صدور سند مسکن ویژه ۹ ساله شد!

بانکداری ایرانی-با وجود آن‌که افتتاح پروژه ملی مسکن ویژه تهرانسر وارد نهمین سال شده است، شهرداری منطقه ۲۱ هنوز اسناد ۲۱۰۰ واحد مسکونی این پروژه را صادر نکرده است.

به گزارش ایسنا، هر بار که ساکنان مسکن ویژه تهرانسر با پیگیری های مکرر یا تجمعات اعتراضی خواستار عمل کردن شهرداری به وظایف خود و صدور اسناد شدند، شهردار منطقه وعده داد به زودی این مشکل برطرف می‌شود و اسناد ۲۱۰۰ واحد مسکونی این پروژه صادر خواهد شد، اما آن‌طور که متقاضیان می‌گویند با وجود گذشت نزدیک به ۹ سال این وعده عملی نشده است.

آخرین بار شهردار کنونی تهرانسر قول داده بود نهایتا تا اردیبهشت امسال این سندها صادر شود اما باز هم خبری از انجام به این وعده نشد.

گلایه ساکنان مسکن ویژه از شهرداری تهرانسر به همین یک مورد ختم نمی شود؛ آن ها از مسئولان شهرداری به دلیل بی توجهی کامل به وظایف و مسئولیت های خود نیز گلایه زیادی دارند. شهرداری منطقه با وجود گذشت ۹ سال از افتتاح این پروژه هنوز نسبت به نصب دست انداز در خیابان های این پروژه مسکونی اقدامی نکرده و همین امر باعث شده مسکن ویژه تهرانسر به محلی شبیه پیست اتومبیلرانی و موتورسواری تبدیل شود و برخی افراد حتی تا نیمه های شب با انجام این کار مخل آرامش و امنیت شهرواندان ساکن در این پروژه شوند.

شهرداری تهرانسر همچنین در اقدامی عجیب، فضایی که در پارک این پروژه از زمان افتتاح و طبق نقشه اداره کل راه و شهرسازی تهران مختص به پارکینگ وسایل نقلیه بوده را برای درآمدزایی به زمین چمن مصنوعی فوتبال تبدیل کرده و همین موضوع باعث شده سر و صدای بسیار زیاد حاصل از آن در هر ساعت از شبانه روز مخل آرامش ساکنان شود.

شهرداری تهرانسر پس از نزدیک به ۹ سال توجهی به درخواست های ساکنان این پروژه بر خلاف موارد مندرج شده در قرارداد اداره کل راه و شهرسازی با خریداران مسکن ویژه همچون ایجاد بازار میوه و تره بار، ایستگاه تاکسی و اتوبوس، نصب سرعت گیر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و موارد دیگر ندارد اما با هدف درآمدزایی، مدت هاست بخشی از زمین‌های خالی آن را با ایجاد بازارهای هفتگی در اختیار فروشندگان قرار می دهد که این موضوع نیز مشکلاتی را برای ساکنان بوجود آورده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: