کد خبر: ۲۱۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 11 November 2023
یک عضو کمیسیون انرژی:
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش‌ها، ایران امسال یک ترسالی خوبی را پیش رو خواهد داشت و به همه کشاورزان، دامداران و صنایع آب‌بر این نوید را می‌دهیم که سال آبی خوبی را پیش رو داریم.

 بانکداری ایرانی-یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش‌ها، ایران امسال یک ترسالی خوبی را پیش رو خواهد داشت و به همه کشاورزان، دامداران و صنایع آب‌بر این نوید را می‌دهیم که سال آبی خوبی را پیش رو داریم.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت منابع آبی کشور، بیان کرد: چندین سال است که ما در برهه زمانی خشک سالی اقلیمی قرار گرفته ایم و این سومین سالی است که ما در این شرایط هستیم و کشورهای همجوار ما نیز درگیر این خشکسالی هستند اما امسال خوشبختانه پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که کشور جمهوری اسلامی ایران یک تَرسالی خیلی خوبی خواهد داشت.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: بارش های قابل قبولی را پیش رو داریم، حتی هشدارهایی برای بارش ها در سه ماه پیش رو دریافت کرده ایم.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم سامانه های بارشی فعالی در مدت باقی مانده از پاییز داریم هم پدیده باران زای ما از ماه آخر پاییز به بعد فعال خواهد بود و ان‌شاءالله در هر کجا که منابع آبی کشور کاهش پیدا کرده است، جبران خواهد شد.

ساعدی در پایان گفت: ما به همه کشاورزان، دامداران و صنایع آب‌بر این نوید را می دهیم که سال آبی خوبی را در پیش داریم و به امید خدا با این بارش ها در خصوص کمبود آب شرب رفع نگرانی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: