کد خبر: ۲۱۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 16 October 2023
ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان آخرین وضعیت بازسازی و جابه‌جایی واحدهای آبگرفته در سیلاب را در بندر امام تشریح کرد.

 

 بانکداری ایرانی- مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان آخرین وضعیت بازسازی و جابه‌جایی واحدهای آبگرفته در سیلاب را در بندر امام تشریح کرد.

روح الله عمادی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت روند بازسازی و ساماندهی منازل مسکونی بندر امام اظهار کرد: کار اجرای بهسازی شهرک رضوان که یکی از شهرک‌های در حال ساخت در بندر امام برای ساماندهی منازل آب گرفته در سیلاب ۱۳۹۹ بود به مرحله آسفالت معابر رسیده و ساخت واحدها تمام شده است.

وی افزود: بعد از آبگرفتگی که در سال ۱۳۹۹ رخ داد، دولت ساخت ۵ هزار واحد را در شهر بندر امام مصوب کرد و تا به امروز ساخت ۳ هزار واحد مسکونی آغاز شده و از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ واحد در شهرک‌های رضوان، فردوس و کوثر است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: اولین شهرکی که عملیات ساخت آن آغاز شد شهرک رضوان با ۴۰۰ واحد بود که اکنون همه خدمات آماده شده و مردم در حال ساکن شدن در خانه‌ها هستند.

عمادی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا وضعیت شهرک‌های کوثر و فردوس را نیز به همین مراحل برسانیم. بحث جدول گذاری معابر در شهرک رضوان تمام شده و در دو شهرک دیگر نیز مدنظر است.

وی ادامه داد: قرار شده شهرداری بحث فضای سبز این شهرک‌ها را پیگیری و اجرایی کند و در بحث روشنایی نیز اداره برق در حال انجام طرح‌هایی است که البته ناقص هستند و امیدواریم اداره برق نسبت به تکمیل این طرح‌ها اقدام کند.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سبل ، خوزستان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: