با حضور مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، ظرفیتهای بیمه دی جهت همکاری و انجام امور بیمهای مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ طی این جلسه که علاوهبر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاونین توسعه ادارات و مجموعههای تابعه وزارت راه و شهرسازی نیز حضور داشتند، مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی با اشاره به بضاعتهای موجود در سازمان متبوعش، آن را مجری مگا پروژههای بیمهای در کشور توصیف نموده و اظهار داشت: هدایت و راهبری بزرگترین پروژهی درمان تکمیلی کشور توسط بیمه دی، از جملهی اینموارد است.
مدیرعامل بیمه دی در ادامهی این نشست، با اشاره به اپلیکیشن "دِیدار" و دیجیتالی شدن و برخط بودن بسیاری از خدمات این شرکت، تحولات ایجاد شده در بیمه دی را، از اهم مزیتهای رقابتی این شرکت عنوان کرده و ابراز امیدواری نمود؛ با توجه به تجارب و توانمندهای بیمه دی، تعامل و تفاهم خوبی میان دو مجموعه برقرار گردد.
محمدعلی زهرهای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز در ادامه این نشست افزود: این وزارتخانه برای انتخاب شرکت بیمهگر، شاخصهای تخصصی متعددی، ازجمله سطح توانگری، گستردگی تعداد شعب در استانها و همچنین، پذیرش آنلاین مراکز درمانی و رضایتمندی بیمهشدگان پیشین را مدنظر داشته و مورد مطالعه قرار داده بود، که از میان بیمهگرهای جنرال، شرکت بیمه دی دارای بهترین شرایط تشخیص داده شده است.
شایان ذکر است؛ در این جلسه قائم مقام، معاونین و مدیران ارشد بیمه دی نیز حضور داشتند.