کد خبر: ۲۱۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - 26 September 2023
در جلسه هیئت‌عامل شرکت بیمه سرمد، ضمن معرفی سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش عملکرد 6 ماهه شرکت موردبررسی قرار گرفت.

در جلسه هیئت‌عامل شرکت بیمه سرمد، ضمن معرفی سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش عملکرد 6 ماهه شرکت موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در جلسه هیئت‌عامل، سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد طی حکمی محسن بزرگ‌زاده‌خالدآبادی را به‌عنوان سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش معرفی کرد.

بهشتی‌نژاد با اشاره به سوابق و تجارب سرپرست جدید معاونت بازاریابی و شبکه فروش، ارتقاء کمی و کیفی پرتفوی شرکت، تدوین استراتژی بازاریابی، تعامل سازنده با شبکه فروش و شعب شرکت و توجه به مدیریت ریسک را از مهم‌ترین انتظارات خود از این معاونت برشمرد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت اعلام کرد: «این شرکت در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ با رشد ۷۱ درصدی حدود ۲۱۰۰۰ میلیارد ریال تولید حق بیمه داشته است.»

او گفت: «به‌عبارتی‌دیگر، در نیمه اول سال جاری معادل ۹۲ درصد کل حق بیمه سال گذشته تولید حق بیمه داشته‌ایم.»

بهشتی نژاد اعلام کرد: «با اعمال سیاست غربالگری و پذیرش ریسک‌های مطلوب و سودآور، بیمه سرمد با اتخاذ رفتاری حرفه‌ای در بازار بیمه؛ ارتقاء کیفیت خدمات، کسب رضایتمندی مشتریان و جامعه بیمه‌گزاران خود را هدف قرار داده است.»

مدیرعامل بیمه سرمد نتیجه برنامه‌های اصلاح و بهبود شرکت را کاهش نسبت خسارت این شرکت از ۶۵/۶ درصد در ۶ ماهه ۱۴۰۱ به ۴۷/۳ درصد در ۶ ماهه سال جاری دانست و این کاهش ۱۸/۳ درصدی را حاصل هوشمندی مدیران، کارکنان و شبکه فروش درزمینهٔ مدیریت ریسک، تعدیل و متناسب‌سازی بهای خطر، کنترل، نظارت و فرایند سازی در خسارت‌ها و حرفه‌ای گری در عملیات بیمه‌گری و تجارت ریسک عنوان کرد.

بهشتی نژاد افزود: «با افزایش میزان اعتماد و رضایت بیمه‌گزاران و متقاضیان بیمه و به‌ویژه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های حوزه فنی و تخصصی، افزایش کمی و همراه با تنوع تقاضا در صدور بیمه‌نامه‌ها به‌ویژه در بخش‌های تخصصی مانند بیمه‌های انرژی، مهندسی، مسئولیت و حمل‌ونقل داشته‌ایم.»

مدیرعامل بیمه سرمد پیش‌بینی کرد که با تداوم روند موجود، در پایان سال نتایج مثبت عملکرد شرکت در بخش بیمه‌گری و همچنین سرمایه‌گذاری موجبات خوشحالی و رضایت حداکثری سهامداران عمده و خرد این شرکت را فراهم خواهد کرد.

بهشتی نژاد در پایان با تقدیم حکم سرپرست جدید معاونت بازاریابی و شبکه فروش برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

بزرگ‌زاده نیز ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه شبکه فروش بر لزوم توانمندسازی و توجه ویژه به نمایندگان به‌عنوان خط مقدم فروش اشاره و ابراز امیدواری کرد که با تمام توان و همکاری همکاران شرکت بیمه سرمد در جهت رشد و تعالی شرکت تلاش کنند.

او همچنین در خصوص واگذاری اختیارات به شعب در جهت کسب رضایت حداکثری بیمه‌گزاران تأکید داشت.

گفتنی است در سوابق محسن بزرگ‌زاده مواردی همچون 23 سال فعالیت در صنعت بیمه، مدیر توسعه بازار بیمه البرز، رئیس شعبه ممتاز ونک شرکت بیمه البرز، مدیر مجتمع مرکزی بیمه ملت و مدیرعاملی شرکت کارگزاری تأمین آینده (شستا) دیده می‌شود.

به اشتراک‌

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: