کد خبر: ۲۱۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - 18 September 2023
تمرکز دو گانه موفقیت آمیز بانک ایران زمین؛
بانک ایران زمین همواره در دو حوزه تلاش کرده تا مسیر موفقیت را طی کند. ارائه خدمات با کیفیت و خدمت رسانی پرسرعت دو اقدامی است که این بانک هموراه در ارتقای آن تلاش کرده است.

بانک ایران زمین همواره در دو حوزه تلاش کرده تا مسیر موفقیت را طی کند. ارائه خدمات با کیفیت و خدمت رسانی پرسرعت دو اقدامی است که این بانک هموراه در ارتقای آن تلاش کرده است.

به گزارش بانکداری ایرانی، مدیران بانک ایران زمین همواره نشان دادند که دغدغه بالا بردن کیفیت و پرسرعت کردن ارائه خدمات برای رضایت مشتری را دارند.در همین رابطه، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، اخیرا، گفته: « مهمترین موضوع برای همکاران من در بانک ایران زمین، ارائه سرویس ها و خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در کوتاه ترین زمان است و در این راه با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا در جهت ایجاد ارزش افزوده برای آنان تلاش خواهیم کرد.»ین سخنان مدیرعامل بانک ایران زمین در عمل نیز نمایان است.بانک ایران زمین بیش از گذشته در حوزه فناوری تلاش می کند. این بانک در فناوری یکی از بهرتین زیرساخت ها را مهیا کرده و تلاش کرده تا به بهترین شکل از تکنولوژی بهره ببرد. نئوبانک یکی از مسیرهای موفقیت بانک در این حوزه است.

ارائه خدمات با کیفیت بانک ایران زمین

بانک زمین همواره در ارائه خدمات تلاش کرده است که روی کیفیت تمرکز کند. مصداق این ادعا افزایش حدود 40 درصدی مشتریان استفاده کننده از خدمات این بانک است علی الخصوص استفده کنندگان از خدمات دیجیتالی بانک ایران زمین است.به گفته برخی از کارشناسان، بانک ایران زمین در همراه بانک فراز خود از الگوریتم های هوش مصنوعی در جهت احراز هویت مشتریان خود استفاده کرده است. مشتریان می توانند با مراجعه به همراه بانک فراز نسبت به افتتاح حساب آنلاین اقدام کنند و امور بانکی خود را در کمترین زمان به آسانی انجام دهند. سرویس امضای دیجیتال از دیگر خدمات بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال بر پایه هوش مصنوعی است. کاربر پس از ثبت امضای خود از طریق هوش مصنوعی مورد راستی آزمایی قرار می گیرد و در نهایت پس از تایید از سوی سیستم، مجوز استفاده از خدمات به او داده می شود.

سرعت ارائه خدمات بانک چگونه است؟

بانک ایران زمین با بهره برداری از امکانات تکنولوژی و تجهیزات مدرن، توانست فضای خاصی را به وجود آورد که سرعت ارائه خدمات را به یکی از پرسرعت ترین ها برساند.یکی از خدمات بانک ایران زمین از طریق تلفن همراه است که سامانه ای به روز و برای راحتی مشتریان است. همراه بانک سامانه‌ای است که از طریق تلفن همراه می‌توان عملیات بانکی خود را انجام داد. مشتریان بانک ایران زمین با نصب یک نرم‌افزار بر روی گوشی تلفن همراه بدون مراجعه به بانک و در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند عملیاتی از قبیل دریافت موجودی حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض را انجام دهند. معرفی خدمات همراه بانک ایران زمین انتقال وجه، انتقال وجه از کارت بانک های بزرگ کشور، انتقال وجه از کارت بانکی به کارت، سپرده یا شماره موبایل(مشتریان ایران زمین)، انتقال وجه از سپرده به سپرده، شبا یا شماره موبایل(مشتریان ایران زمین)، مشاهده/لغو انتقال وجه مستمر، انتقال وجه دسته ای( داخلی ایران زمین)، خدمات چک (مشاهده دسته چک، ثبت مبلغ چک و مسدودی چک و استعلام وضعیت چک های واگذار شده، تسهیلات( مشاهده فهرست و تاریخچه تسهیلات، پرداخت قسط تسهیلات و تنظیم پرداخت خودکار، گزارش تراکنش ها( گزارش عملیات انجام شده در نرم افزار/ تاریخچه عملیات انتقال وجه پایا و ساتنا)، ماشین حساب بانکی(دریافت شبا /نرخ ارز )، دریافت صورتحساب (نموداری/ میله ای و ...)، توانایی در حوزه پرداخت مانند خرید شارژ ، پرداخت قبوض و کمکهای مردمی، در حوزه تنظیمات مانند تغییر نام کاربری و رمز عبور و رمز دوم از جمله توانایی های بانک برای مشتریانی است که در سریع ترین زمان ممکن می توانند به مشتریان خدمات ارائه کنند.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: