کد خبر: ۲۱۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - 07 September 2023
وی تجهیز منابع را از جمله مهمترین وظایف هر شعبه دانست و بیان کرد: باید ظرفیت‌های موجود در هر شهرستان بررسی شود و برای جذب منابع برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

«ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان سال جاری جزو سه بانک برتر کشور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهرایران، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی در سفر به استان خراسان رضوی، ضمن حضور در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه خواف (کد ۳۶۳۹)، قاسم‌آباد (کد ۳۶۰۹) و جمهوری اسلامی (کد ۳۶۱۹)، از شعب تایباد (کد ۳۶۳۸)، فریمان (کد ۳۶۰۶)، تربت حیدریه (کد ۳۶۱۳) و تربت جام (کد ۳۶۱۰) بازدید و عملکرد این شعب را بررسی کردند.

«ازگلی» با تأکید بر راهنمایی مشتریان به منظور انجام امور بانکی از طریق بانکداری مجازی، گفت:
استقبال گسترده مشتریان از خدمات بانک، نوید روزهای درخشانی را برای بانکداری قرض‌الحسنه می‌دهد، اما باید برای پاسخگویی شایسته به مشتریان، بانکداری مجازی بیش از پیش گسترش یابد.

وی تجهیز منابع را از جمله مهمترین وظایف هر شعبه دانست و بیان کرد: باید ظرفیت‌های موجود در هر شهرستان بررسی شود و برای جذب منابع برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

«ازگلی» افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان سال جاری جزو سه بانک برتر کشور خواهد شد.

در ادامه «مجید خسروی» با اشاره به اهتمام مدیران ارشد بانک بر نوسازی و بهینه‌سازی شعب کشور، بیان کرد:

ایجاد شعبه مناسب و در خور شأن مشتریان بانک از اولویت‌های مدیران بانک است که به صورت جدی در حال پیگیری است.
وی افزود: استانداردهای جدیدی برای فضای شعبه تعریف شده که همه امکانات لازم برای رفاه مشتریان و کارکنان در آن دیده شده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: