کد خبر: ۲۱۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
مدیرعامل بیمه سرمد در دیدار با مدیرشعب بانک صادرات استان اصفهان از برنامه های این شرکت در سال‌جاری برای رفاه حال کارکنان بانک صادرات خبرداد.

مدیرعامل بیمه سرمد در دیدار با مدیرشعب بانک صادرات استان اصفهان از برنامه های این شرکت در سال‌جاری برای رفاه حال کارکنان بانک صادرات خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سرمد،‌ سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد، در دیدار با‌ مدیر شعب بانک صادرات استان اصفهان گفت: بیمه سرمد به پشتوانه بانک صادرات ایران در دهمین سال تولد خود قراردارد و در طی این مدت تجارب ارزشمندی را کسب کرده و اکنون درمیان شرکتهای فعال صنعت بیمه به دنبال جذب سهم بیشتری از بازار است.


مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه اظهارداشت: اجرای طرح آزمایشی موفق میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات ایران، مدیران این شرکت را مصمم کرد در جهت رفاه حال همکاران بیمه شده بانک صادرات، باجه‌های میز خدمت را در شعب بانک در سراسر کشور راه اندازی کند و براساس بازخوردهایی که از اجرای این طرح داشتیم، به نکات مثبتی دست یافته‌ایم.


وی یادآورشد: راه اندازی نرم افزار« نسخه چی» و «وب اپلیکیشن سرمد» باهدف بالابردن سرعت ارائه خدمات و رفاه حال بیمه گذاران طراحی و اجرا شده است و امیدواریم با جلب رضایت مشتریان،خدمات بیشتری را عرضه کنیم.بهشتی نژاد در ادامه افزود: با توجه به اصلاح ساختار سازمانی و برنامه‌ریزی انجام شده، پرداخت خسارت‌های بیمه شدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
جهانبانی مدیر شعب بانک صادرات استان اصفهان نیز با قدردانی از خدمات بیمه سرمد درجهت ارائه خدمات بیمه ای به کارکنان این بانک گفت: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر شاهد روند رو به بهبود در خدمات رسانی از سوی بیمه سرمد هستیم که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: