کد خبر: ۲۱۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
دکتر خورسندیان در سفر به استان اردبیل اظهار داشت: تفویض اختیارات بیشتر به مدیریت های استانی و شعب این بانک با هدف تمرکززدایی، ارتقای بهره وری، بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتریان صورت گرفته است.

دکتر خورسندیان در سفر به استان اردبیل اظهار داشت: تفویض اختیارات بیشتر به مدیریت های استانی و شعب این بانک با هدف تمرکززدایی، ارتقای بهره وری، بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتریان صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بانك صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان که به اتفاق هیأتی متشکل از عبدالرضا ولی الهی معاون ارزیابی طرح ها و اعتبارات، شهاب گرجی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات، عباس شوقانی معاون راهبری شعب و توسعه کسب و کار، افشین پناهنده مدیر امور حوزه مدیرعامل و محمدحسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان این بانک، روز چهارشنبه هفدهم خردادماه به استان اردبیل سفر کرده است به همراه مدیر استانی این بانک در جلسه با صنعتگران، کارآفرینان و مسؤلان استانی با اشاره به لزوم تامین مالی هدفمند واحدهای تولیدی و افزایش اشتغالزایی طرح ها اظهار داشت: به تعداد 13 طرح تولیدی که در سفر ریاست جمهوری به استان یاد شده مورد پیگیری قرار گرفته مبلغ 11 هزار و 444 میلیارد ریال اختصاص یافته که در حال پرداخت می باشد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به افزایش سقف اختیارات شعب اعلام داشت: این امر برای پرهیز از اطاله رسیدگی به درخواست های مشتریان و خدمات دهی مطلوب در تمامی نقاط کشور و با توجه به توانایی ها و ظرفیت های شعب در حوزه هایی همچون تسهیلات و اعتبارات، وثايق و تضامين و وصول مطالبات صورت گرفت تا بدون طی مراحل متعدد و زمانبر برای اخذ تصمیم اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شناخت شعب از مشتریان و ارتباط متقابل و تعاملی که بین آنان وجود دارد، این تفویض اختیارات قطعاً سبب هم افزایی بیشتر خواهد شد اما باید در تصمیم گیری ها و نظارت بر اعطای تسهیلات و ارائه دیگر خدمات بانکی، دقت نظر بیشتری داشت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در جمع صنعتگران و کارآفرینان این استان بیان داشت: بهره‌ گیری از ظرفیت سرمایه ‌گذاری و توان مدیریتی و مشاوره ای بانک‌های تخصصی در ایجاد و اداره واحدهای بزرگ‌ تولیدی، برای اصلاح و تعالی ساختار تولید و حرکت به سمت رشد بالای اقتصادی امری اجتناب ناپذیر است و بانک ها نقشی فراتر از این دارند که صرفاً واسطه وجوه باشند.

وی خاطرنشان کرد: می توان چنین تشریح نمود که آثار سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای بزرگ تولیدی در بخش‌های اولویت ‌دار به سایر واحدهای کوچک و متوسطی که در زنجیره تأمین آن‌ها قرار دارند، تسری می یابد و سبب به حرکت درآوردن چرخ های صنعت و به تبع آن گردش مالی و درآمدی در دیگر بنگاه های اقتصادی کشور می شود.

دکتر خورسندیان در ادامه این سفر به اتفاق هیات همراه از طرحهاي مجموعه فولاد سپهر و انصار و روياي هفت آسمان، آذر ساروج سبلان، صدر آویس قائم، گروه آرتا، آرتاويل تایر که از تسهیلات بانک صنعت و معدن برخوردار شده اند، بازدید نمود.


مجموعه فولاد سپهر به تولید شمش فولادی با ظرفیت 130 هزار تن در سال اشتغال دارد و موضوع فعالیت شرکت روياي هفت آسمان تولید انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات خشک با ظرفیت 500 هزار تن در سال است.
محصول شرکت آذر ساروج سبلان، بلوک سبک اتو کلاو شده و انواع ملات خشک و محصول صدر آویس قائم، کاغذ و مقوای لاینر بر پایه سلولز می باشد.

گروه آرتا در زمینه صنایع چوب، صنایع پلاستیک، نساجی، خودرو و انرژی فعالیت دارد و آرتا ویل تایر نیز 35 هزار تن در سال انواع تایر و تیوپ و نوار فلاپ تولید می کند.

وی در ادامه سفر خود در جلسه با استانداری به بررسی وضعیت صنایع استان و درخواست های تولیدکنندگان و مسؤلان استانی و راهکارهای مساعدت مؤثر بانک به آنان به بحث و تبادل پرداخته و سپس در جلسه با کارکنان مدیریت استانی گزارشات همکاران خود در خصوص عملکرد شعبه و درخواست های مشتریان را استماع می نماید.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: