کد خبر: ۲۱۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 17 May 2023
شرکت پرداخت الکترونیک سامان‌کیش موفق به دریافت گواهینامه ISO/IEC20000:2018 شد و نشان داد که محصولات و خدماتش در حوزه فناوری اطلاعات، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌شود.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان‌کیش موفق به دریافت گواهینامه ISO/IEC20000:2018 شد و نشان داد که محصولات و خدماتش در حوزه فناوری اطلاعات، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سپ، مهرداد باب‌الحوائجی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سپ ضمن اشاره به ارائه خدمات به مشتریان همگام با استانداردهای روز دنیا بیان کرد: «اجرای بهینه و اثربخش سیستم‌های مدیریتی همواره از مهم‌ترین اهداف سپ بوده است. در همین راستا شرکت سپ موفق به اخذ گواهینامه ISO/IEC20000:2018 به‌عنوان یک استاندارد جهانی در حوزه کیفیت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات شد و هم‌اکنون تنها شرکت پی‌اس‌پی ایرانی دارنده این گواهینامه است.»

باب‌الحوائجی در خصوص اهمیت اخذ این گواهینامه عنوان کرد: «با توجه به اهمیت بالای فرآیندگرایی جهت رشد و توسعه پایدار در سازمان‌های امروزی، بدون وجود سیستمی مدون و یکپارچه، بقا و پیشرفت تا حدود زیادی غیرممکن است؛ بنابراین پیاده‌سازی و استقرار سیستم‌های مدیریتی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.»

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سپ اهداف دریافت این گواهینامه را شناسایی نیازها و انتظارات ذی‌نفعان، مدیریت و کنترل تغییرات، جاری‌ ساختن تفکر مبتنی بر ریسک، حذف فرآیندهای زاید، افزایش رضایت مشتریان و ارتقای کارایی و اثربخشی سازمان دانسته و در خصوص کاربردهای ISO/IEC20000:2018 تصریح کرد: «یکپارچگی در اجرای بهینه فرآیندها، پایش و اندازه‌گیری عملکرد آنها و اجرای اثربخش سیستم‌های مدیریتی در سازمان به ما کمک می‌کند ضمن شناسایی کاستی‌های وضعیت جاری، برای رسیدن به وضعیت مطلوب هدف‌گذاری کرده و با حصول این اهداف، گام مؤثری در مسیر موفقیت سازمان برداریم.»

مهرداد باب‌الحوائجی افزود: «در واقع دریافت گواهینامه استاندارد ISO/IEC20000:2018 نشان‌دهنده آن است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان‌کیش، محصولات و خدمات خود را در حوزه فناوری اطلاعات، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی طراحی، ارائه و پشتیبانی می‌کند.»

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: