کد خبر: ۲۱۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 01 May 2023
امیرعدنان سپهری، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در همایش بزرگ مدیران در هتل زیبای جهانگردی میگون ابراز کرد: انشاالله شاهد این خواهیم بود با حضور دکتر مهدی ذوقی ثبات مدیریتی و سیاست گذاری های مفید و سازنده صورت گیرد.

هتل جهانگردی ميگون، میزبان بزرگترين همايش سراسری مديران گروه هتل های ايرانگردی و جهانگردیامیرعدنان سپهری، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در همایش بزرگ مدیران در هتل زیبای جهانگردی میگون ابراز کرد: انشاالله شاهد این خواهیم بود با حضور دکتر مهدی ذوقی ثبات مدیریتی و سیاست گذاری های مفید و سازنده صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه های یک مجموعه هستند، افزود: رفتار منصفانه با کارمندان و فراهم کردن فرصت‌‌هایی برای رشد آنان و پرداختن به معقوله جانشین پروری، به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را عملی کنید و به اهداف تجاری‌تان دست پیدا کنید. این دقیقا همان کاری است که نیروی انسانی به‌ خوبی از عهده‌ی آن برمی‌آید.

سپهری ادامه داد: ادب و رفتار کارکنان است که موفقیت یک هتل را تضمین می‌کند و الگوی رفتار در صنعت هتلداری، نقش غالب دارد که الحمدلله همیشه شاهد حسن رفتار همکاران خود در هتل های ایرانگردی هستیم.

عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در ادامه نکاتی در خصوص استفاده هر چه بیشتر از همکاران خانم در مناصب مدیرتی، مدیریت مشارکتی و توجه بیشتر به بحث سرمایه گذارهای بیرونی، با هدف کسب سود و یا حداقل حفظ ارزش دارایی اولیه بیان نمود.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: