کد خبر: ۲۰۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - 08 April 2023
بیشترین درآمد این شرکت در سال ۱۴۰۱ حاصل از فروش شارژ تلفن همراه بوده که درآمد دو هزار و ۴۶۵ میلیارد تومانی برای آن رقم زده است. در واقع رشد مجموع درآمد شناسایی‌شده پرداخت الکترونیک پارسیان هم از همین محل بوده است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طبق داده‌های کدال سال ۱۴۰۱ را با رشد درآمدی حدود ۱۶درصدی به پایان رسانده است. تجارت الکترونیک پارسیان با نماد رتاپ در سال مالی گذشته توانسته با رشد تقریباً ۱۶درصدی سه هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان درآمد کسب کند. با وجود این رشد, درآمدهای حاصل از کارمزد دريافتی از دارندگان و آبونمان کارت اعتباری این شرکت در سال گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش بانکداری ایرانی و براساس گزارش فعالیت منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ تجارت الکترونیک پارسیان در این سال مالی سه هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان درآمد شناسایی‌شده کسب کرده که در مقایسه با سال گذشته ۴۷۰ میلیارد تومان افزایش داشته است. بیشترین درآمد این شرکت در سال ۱۴۰۱ حاصل از فروش شارژ تلفن همراه بوده که درآمد دو هزار و ۴۶۵ میلیارد تومانی برای آن رقم زده است. در واقع رشد مجموع درآمد شناسایی‌شده پرداخت الکترونیک پارسیان هم از همین محل بوده است.


گزارش مالی پرداخت الکترونیک پارسیان
در مقابل درآمدهای حاصل از کارمزد دریافتی از دارندگان و آبونمان کارت اعتباری این شرکت کاهش حدود ۳۰درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته و از پنج میلیارد تومان به سه میلیارد و ۷۳۲ میلیون تومان رسیده است.

درآمدهای حاصل از اجاره دستگاه‌های کارت‌خوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب این شرکت هم رشد اندکی داشته و از هزار و ۸۶ میلیارد تومان به هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان رسیده است. به تعبیر دیگر درآمد پرداخت الکترونیک پارسیان در بخش اجاره کارت‌خوان ۵۷ میلیارد تومان افزایش داشته است.

با توجه به این اعداد و همچنین گزارش فعالیت به‌پرداخت ملت در سال ۱۴۰۱ منبع درآمد اصلی این دو شرکت خدمات شارژ بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: