کد خبر: ۲۰۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - 22 February 2023
مراسم امضای تفاهم‌نامه جیبیت و رایان هم‌افزا با حضور مدیران عامل دو مجموعه در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد.

مراسم امضای تفاهم‌نامه جیبیت و رایان هم‌افزا با حضور مدیران عامل دو مجموعه در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد.

در این مراسم محمدمهدی شریعتمدار مدیرعامل جیبیت با ابراز امیدواری درباره توسعه ترکیب خدمات بانکی و بورسی در سال آینده گفت: «رایان و جیبیت پروژه‌ای در حوزه امبدد فاینانس با موضوع نشاندن سرویس‌های بانکی در نقطه حضور مشتری نهایی را برای اولین‌بار در کشور عملیاتی کرده‌اند. کسب‌وکارها و مشتریان نهایی این کسب‌وکارها بعد از انجام عملیات سرویس تجربه متفاوتی و رشد بازار خوبی خواهند داشت.»

او می‌گوید: «باتوجه‌به جدید بودن این سرویس با رگولاتور چالش‌هایی خواهیم داشت؛ اما امید داریم که در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ به چند پایلوت برسیم و در شش ماه دوم سال سرویس را به‌صورت گسترده‌تر ارائه کنیم.»

حجت فرهنگیان مدیرعامل رایان هم‌افزا نیز عنوان کرد که این شرکت از شرکت‌های باسابقه حوزه فناوری‌های معاملاتی بازار سرمایه ایران است که خدمات و ابزارهای بازار سرمایه را ارائه می‌کند و سهم عمده‌ای معاملات بازار سرمایه را به خود اختصاص داده است. او می‌گوید: «بحث پرداخت و بانکداری مدتی است که در بازار سرمایه مورد توجه قرار گرفته و ما نیز امیدواریم بتوانیم از روندهای توسعه‌ای حوزه بانکداری در بازار سرمایه جهت تکمیل سبد خدمات به مشتریان، تسهیلات روابط و کمک به استفاده بیشتر از منابع بازار سرمایه بهره بگیریم. در این راستا با افتخار با شرکت جیبیت همکاری‌مان را آغاز کرده‌ایم.»

به اعتقاد او، هم‌افزایی بازار سرمایه و بانکداری به ارزش‌آفرین برای مشتری و سیستم بانکی منجر خواهد شد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: