کد خبر: ۲۰۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - 21 February 2023
با توجه به بررسی‌های انجام شده در حوزه حقوق مشتریان و تکریم ارباب رجوع بر اساس مدارک و مستندات ارسالی بیمه پارسیان و همچنین ارزیابی شاخص‌های اعلام شده توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بیمه پارسیان موفق به دریافت لوح و تندیس طلایی ملی حقوق مصرف‌کنندگان شد.

 تندیس طلایی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بیمه پارسیان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ طی مراسمی که با حضور عضو هیات‌مدیره، معاون بازرسی و نظارت و برخی مدیران سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین اعضای هیات‌مدیره بیمه پارسیان و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد، تندیس طلایی ملی حقوق مصرف‌کنندگان به مدیرعامل بیمه پارسیان اهدا شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به بررسی‌های انجام شده در حوزه حقوق مشتریان و تکریم ارباب رجوع بر اساس مدارک و مستندات ارسالی بیمه پارسیان و همچنین ارزیابی شاخص‌های اعلام شده توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بیمه پارسیان موفق به دریافت لوح و تندیس طلایی ملی حقوق مصرف‌کنندگان شد.

در سال‌های اخیر شرکت بیمه پارسیان همواره یکی از برندگان این تندیس بوده و این تندیس طلایی نیز امسال به پاس خدمات ویژه به مشتریان و رعایت استانداردهای مشتری‌مداری و همچنین نبود پرونده‌ای از این شرکت در سازمان تعزیرات حکومتی که جزو بندهای مهم این جایزه است، به بیمه پارسیان تعلق گرفت که طی مراسم ویژه‌ای به نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت اهدا شد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: