کد خبر: ۲۰۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - 21 January 2023
سایپا ، جزئیات خرید از طریق حساب وکالتی برای مشتریان خرید خودرو از بورس کالا به عنوان روش جدید اختصاص محصولات به مصرف کننده واقعی را اعلام کرد.

سایپا ، جزئیات خرید از طریق حساب وکالتی برای مشتریان خرید خودرو از بورس کالا به عنوان روش جدید اختصاص محصولات به مصرف کننده واقعی را اعلام کرد.

 قاسم خاکی جوان رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا اعلام کرد: حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفاً جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری، هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

آن دسته از متقاضیان خرید محصولات سایپا که طبق مفاد بخشنامه در روش پیش فروش طرح حساب وکالتی، پیش ثبت نام انجام داده و حایز شرایط عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و دارا بودن گواهینامه بودند و وجه پیش ثبت نام را در حساب نزد یکی از بانک‌های تجارت، ملی، صادرات، اقتصاد نوین، رفاه، ملت وکالتی کرده و انتقال وجه مذکور از حساب وکالتی به حساب شرکت سایپا یا پارس خودرو از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی شده، باید جهت تکمیل ثبت نام در دوم بهمن با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا، نمایندگی را انتخاب و ثبت نام را نهایی کند.

مشتریانی که حائز شرایط نبودند هیچ گونه مبلغی از حساب آنها برداشت نشده و این مشتریان می توانند مبلغ حساب را هر زمان که بخواهند جابجا کنند. حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفا جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده و در این روش پول در حساب مشتری است و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: