کد خبر: ۲۰۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 28 November 2022
ابوالفضل نجارزاده گفت: ایجاد بانکداری جامع و بانکداری شرکتی از جمله اقدامات جدید این بانک در جهت استفاده هرچه بهتر از ابزارهای مختلف تامین مالی و ارائه خدمات مطلوب تر به بخش های صنعت است.

بانکداری ایرانی- ابوالفضل نجارزاده گفت: ایجاد بانکداری جامع و بانکداری شرکتی از جمله اقدامات جدید این بانک در جهت استفاده هرچه بهتر از ابزارهای مختلف تامین مالی و ارائه خدمات مطلوب تر به بخش های صنعت است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در سفر یک روزه به استان اصفهان که محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور، محمدرضا محمودپناه رئیس اداره کل اعتبارات، عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح‌ها و رشید ساعدی رئیس اداره امور شعب استان اصفهان حضور داشتند، با مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی شهرستان کاشان دیدار و گفت وگو کرد.

نجارزاده در این دیدار که با حضور اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و جمعی از تولیدکنندگان شهرستان برگزار شد، نرخ مطلوب شاخص اشتغال در کاشان را مرهون صنعت پویا و وجود زیرساخت‌های لازم صنعتی و بهرمندی از زنجیره کامل تأمین در برخی صنایع بالاخص صنعت نساجی دانست و با اشاره به اینکه حمایت و پشتیبانی مالی از صنعتگران و تولیدکنندگان و توجه به ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بانک ملی ایران است، بیان کرد: بسیاری از صنعتگران بزرگ شهرستان کاشان از مشتریان خوش نام بانک ملی ایران هستند.

وی از تلاش و زحمات همکاران در خدمت رسانی به مشتریان قدردانی کرد و در ادامه به بررسی درخواست‌های صنعتگران و فعالان اقتصادی این شهرستان پرداخت.

محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک نیز با اشاره به شرایط کنونی بازار پول و با تاکید بر اینکه تمرکز بر بازار پولی نمی‌تواند همه نیازمندی‌های واحدهای تولیدی را اجابت کند، گفت: توجه به مدیریت صحیح مصارف و استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه و ابزارهای اعتباری از جمله اوراق گام، برات الکترونیک، ضمانت نامه، اعتبار اسنادی و… امری ضروری در حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال هستند.

در این جلسه رشید ساعدی رئیس اداره امور شعب استان اصفهان هم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شاخص‌های اصلی بانکداری در شعبه ممتاز و حوزه کاشان با تاکید بر میزان مطلوب شاخص NPL شعبه ممتاز و حوزه کاشان این مهم را نشان از رعایت بهداشت اعتباری و تخصیص درست منابع در بخش‌های صنعتی و اقتصادی این شهرستان برشمرد. نجارزاده در ادامه حضور خود در کاشان از خطوط تولید شرکت‌های مخمل و ابریشم کاشان، فرش فرهی، فرش بزرگمهر و گروه صنعتی مشهد اردهال بازدید و با مدیران این شرکت‌ها گفت و گو کرد.

همچنین دیدار با کارکنان شعبه ممتاز کاشان از دیگر برنامه‌های سفر قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: