کد خبر: ۲۰۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 10 November 2022
تمرکز و تاکید ما بر ارائه خدمات هرچه بهتر پس از فروش بنا شده است. این خدمات در رشته‌‌‌های مختلف در حال انجام است و در خسارت اتومبیل، نمونه‌‌‌ای از محصول جدید « اپلیکیشن سامانه بیمه ایران من» را رونمایی خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این شرکت با هوشمند‌سازی فرآیندهای بیمه‌گری تحول بزرگی در صنعت بیمه کشور ایجاد کرده است گفت: شعار ما در تحقق این هدف«ما‌ می‌توانیم» بود، با این هدف سامانه بیمه «ایران من» عملیاتی شد و این فرآیند بدون نگاه انتفاعی و فقط بر اساس توسعه خدمات، کاهش ترافیک، کاهش رفت و آمد مردم و حذف کاغذ در کنار نقش حاکمیتی بیمه ایران در صنعت بیمه صورت گرفت، همین رویکرد باعث شد بیمه ایران حضوری فعال در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند داشته باشد.

حسن شریفی درآیین بزرگداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، افزود: بیمه ایران ۸۸ سال در کنار مردم بوده و در بحران‌های مختلف اقتصادی از جمله جنگ نفت‌کش‌‌‌ها، بحران بیمه توسعه و حادثه تلخ منا و موارد بی‌شمار دیگر، یاری‌رسان مردم بوده است و این مسیر خدمت‌رسانی را به طور مستمرادامه خواهد داد.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به حضور شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران در سراسر کشور، استفاده از نرم‌‌‌افزار‌‌‌های هوشمند و نیروی انسانی کاردان و همدل را از سرمایه‌‌‌ها و توانمندی‌‌‌های این مجموعه برشمرد و با تشریح اقدامات جدید بیمه ایران گفت: تمرکز و تاکید ما بر ارائه خدمات هرچه بهتر پس از فروش بنا شده است. این خدمات در رشته‌‌‌های مختلف در حال انجام است و در خسارت اتومبیل، نمونه‌‌‌ای از محصول جدید « اپلیکیشن سامانه بیمه ایران من» را رونمایی خواهیم کرد.

شریفی در ادامه تاکید کرد: یکی از موانع توسعه فروش در صنعت بیمه، تمرکز در تصمیم‌گیری و عدم‌اعطای اختیارات است. در بیمه ایران با فراهم کردن بسترهای مناسب تفویض اختیار در بستر نرم‌افزار توانستیم علاوه بر افزایش کارآیی، نظارت موثرتری بر فرآیند‌ها داشته باشیم. همچنین برای نخستین بار در صنعت بیمه خانه فرهنگ در بیمه ایران تاسیس شد تا محفلی برای جمع‌‌‌آوری خاطرات پیشکسوتان و محلی برای تضارب‌آرای بین نسل کنونی و نسل قدیم و تلفیق قدمت و دانش باشد.


وی نیاز اصلی صنعت بیمه کشور را انسجام و همدلی دانست و اظهار کرد: بیمه ایران سرمایه ملی و متعلق به همه اقشار کشور است. شرکت‌های بیمه می‌توانند با انسجام، همدلی و دوستانه‌‌‌، اندوخته‌‌‌های خود را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر در اختیار مردم قرار دهند. قطعا با همراهی همه شرکت‌های بیمه و یاری‌رسانی آنها به همدیگر شاهد کاهش بسیاری از هزینه‌های اضافی تحمیل شده به صنعت بیمه خواهیم بود.

وزیر اقتصاد نیز دراین آیین نیز با بیان اینکه امیدوارم این‌گونه سالگردها و همایش‌‌‌ها کمک کند به اینکه بتوان در مسیر هدف‌گذاری‌هایی که هم در قوانین مرتبط و هم در سند تحول دولت مردمی و سایر اهداف بیمه مرکزی و مدیران صنعت بیمه کشور صورت گرفته است، برنامه‌های تعیین شده، بهتر پیش برود، موانع برداشته شود و همگرایی بیشتر در مسیر اهداف صنعت بیمه کشور ایجاد کنیم گفت: ما به جهت شاخص معروف ضریب نفوذ بیمه وضعیت قابل دفاعی نداریم خیلی بیشتر از این‌‌‌ها باید حرکت می‌کردیم. حتی از هدف‌گذاری‌‌‌های قانون برنامه و اسناد بالا‌دستی هم عقب هستیم و جبران آن مستلزم این است که تحرک بیشتر و همیت بالاتری از سوی مدیران شرکت‌های بیمه‌ای کشور صورت بگیرد.

خاندوزی ادامه داد: سامانه‌‌‌ای که در بیمه ایران رونمایی شد گام ارزشمندی است که می‌تواند در افزایش رضایتمندی مردم در سهولت برخورداری از خدمات بیمه‌‌‌ای تاثیر‌گذار باشد و سایر شرکت‌های بیمه هم از این دست ابتکاراتی که بتواند کمک کند حتما استفاده کنند. اما به طور خاص انتظار می‌رود اگر در جایی فعالان اقتصادی و مردم انتظاری دارند که شرکت‌های بیمه سهل‌تر و کم هزینه‌تر و با رفت‌و آمدهای کمتر و هزینه‌های اداری پایین‌تر خدمت ارائه دهند، باید به خواست بر حق آنان جامه‌عمل پوشاند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: